  • 1. Data: 2009-05-09 16:52:31
    Temat: [VW bank] zlecenie stałe US i ZUS? Po co?
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl>

    Witam,

    Czy orientuje sie ktos PO JAKIEGO GRZYBA w VW bank direct na pluskoncie
    biznes mozna ustawic zlecenia stałe US i ZUS?
    Przeciez co miesiac zmienia sie chociazby kwota podatku/skladki, a nie
    wspominajac o okresie rozliczenia czy numerze deklaracji (ZUS).

    Jednoczesnie NIE MOZNA ustawic przelewu wzorcowego do US/ZUS i co miesiac
    trzeba klepac po kilka(nascie) pol, bo nic sie nie default'uje :(
    Dodatkowo nie da sie zrobic ponownie przelewu na podstawie historii.

    A moze da sie zdefiniowac przelewy wzorcowe do US/ZUS jako normalne, tylko
    jakos spreparowac tytul przelewu zeby zostaly poprawnie przyjete przez
    US/ZUS?
    Czy ja moze o czyms nie wiem?

    Wiem ze do mBanku mu daleko, ale spodobalo mi sie ze mozna ustawiac zlecenia
    stale i przelewy prosto z konta oszczednosciowego (z wyzszym % niz emax+),
    bez zabawy w przelewanie z 1 emax+ na 2, 3 i 4, trzymanie rezerwy na
    beznadziejnym emax i calego tego zawracania dupy, ktore jest w mBanku :-/

    pozdrawiam, wk

  • 2. Data: 2009-05-10 06:59:54
    Temat: Re: [VW bank] zlecenie stałe US i ZUS? Po co?
    Od: Krzysztof Jamróz <S...@Z...pl>

    Dnia Sat, 9 May 2009 18:52:31 +0200, wk napisał(a):

> [...]
    > trzeba klepac po kilka(nascie) pol, bo nic sie nie default'uje :(
    > Dodatkowo nie da sie zrobic ponownie przelewu na podstawie historii.

    U mnie system zapamiętał dane firmy po pierwszym przelewie do ZUS i US.
    Teraz podaję tylko to, co zmienia się przy każdej wpłacie.

    --
    Krzysztof Jamróz

  • 3. Data: 2009-05-10 09:17:19
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jamróz" <S...@Z...pl> napisał w
    wiadomości news:1b0mbd2dju9en$.1pfq33nq3gdfo$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sat, 9 May 2009 18:52:31 +0200, wk napisał(a):
    [...]
    > U mnie system zapamiętał dane firmy po pierwszym przelewie do ZUS i US.
    > Teraz podaję tylko to, co zmienia się przy każdej wpłacie.

    Dzieki, faktycznie jest tak jak piszesz :))

    Mam jeszcze jedno pytanie.
    W przelewach do zus, numer deklaracji jest w formacie RRRRMM (czyli np.
    200904). W mBanku jest odwrotnie: MMRRRR (czyli np. 042009).
    Wydawalo mi sie ze to powinien byc standard, a tu - co bank to inaczej ;)
    Niesmialo zapytam: nie jest to jakis blad w VW Banku? Trzeba wpisywac tak
    jak podpowiadaja? Przelewy dochodza do ZUS? ;)

    pozdrawiam, wk

  • 4. Data: 2009-05-10 11:30:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wk" <A...@p...onaeABC.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Niesmialo zapytam: nie jest to jakis blad w VW Banku? Trzeba wpisywac tak
    > jak podpowiadaja? Przelewy dochodza do ZUS? ;)

    A jak masz na potwierdzeniu dokonanego przelewu. Wiesz na formularzu to i
    nazwy miesiecy by mogly byc slownie (i nawet po chinsku). Wazne jak to
    system potem konwertuje.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-10 14:07:34
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl>

    [...]
    > A jak masz na potwierdzeniu dokonanego przelewu. Wiesz na formularzu to i
    > nazwy miesiecy by mogly byc slownie (i nawet po chinsku). Wazne jak to
    > system potem konwertuje.

    No wlasnie jeszcze nie mam...
    Dopiero co aktywowalem komplet rachunkow i patrze jak to wyglada w
    porownaniu z mBankiem ;)
    Poki co to nie widze minusow :)

    pozdrawiam, wk