  • 1. Data: 2004-04-02 11:54:53
    Temat: VW ciekawe zachowanie
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    No tak przysłalimi oczywiście VE wydana do rachunku nr...
    A ciekawe co mam z tym zrobić jak jeszcze niemam loginu hasła i całego
    dokładnego numeru

  • 2. Data: 2004-04-02 12:02:42
    Temat: Re: VW ciekawe zachowanie
    Od: Glenn <g...@w...pl>

    Użytkownik marcib napisał:
    > No tak przysłalimi oczywiście VE wydana do rachunku nr...
    > A ciekawe co mam z tym zrobić jak jeszcze niemam loginu hasła i całego
    > dokładnego numeru

    No a co w tym takiego "ciekawego"? Przecież procedura otwierania
    rachunku w VW w związku z akcją promocyjną mbanku ;-))) była tutaj
    wielokrotnie wałkowana.

  • 3. Data: 2004-04-02 13:09:39
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    marcib napisał:

    > A ciekawe co mam z tym zrobić jak jeszcze niemam loginu hasła i całego
    > dokładnego numeru

    Czekać na resztę przesyłek.

    Pzdr
    PWZ

  • 4. Data: 2004-04-02 17:28:10
    Od: "shado" <shado@//wytnij\\@pf.pl>

    Kolezka marcib m...@p...gazeta.pl w dniu dla niego ciezkim,
    wypocil co nastepuje:
    > No tak przysłalimi oczywiście VE wydana do rachunku nr...
    > A ciekawe co mam z tym zrobić jak jeszcze niemam loginu hasła i całego
    > dokładnego numeru
    ja juz od dwoch tygodni mam 3 przesylki a teraz czekam na ten idiotyczny telekod i
    trace cierpliwosc
    -
    pozdrawia serdecznie Shado
    "Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,
    chociaz co do pierwszego nie mam pewnosci"
    Albert Einstein

  • 5. Data: 2004-04-02 18:05:18
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > pozdrawia serdecznie Shado
    > "Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,
    > chociaz co do pierwszego nie mam pewnosci"
    AAA jeśli można wiedzieć jakie przesyłki wogóle przychodzą i czy przychodzą
    poleconymi jak VE czy zwykłymi listami..
    Poco ci jakiś telekod przecież przez net możesz robić przelewy
    A ja mam po 3 tygodniach 1 przesyłkę, muszą mi hurtem wysłać, bo kolejnych 3
    tyg czekał niebędę...

  • 6. Data: 2004-04-02 18:45:22
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    marcib <m...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Poco ci jakiś telekod przecież przez net możesz robić przelewy
    > A ja mam po 3 tygodniach 1 przesyłkę, muszą mi hurtem wysłać, bo kolejnych 3
    > tyg czekał niebędę...

    Ale najpierw przez telefon trzeba aktywować token (i kartę)

    --
    Matka opiniowanego pracuje w przedsiębiorstwie państwowym,
    ojciec jest alkoholikiem. Innych danych o nagannej

  • 7. Data: 2004-04-02 21:03:16
    Od: "shado" <shado@//wytnij\\@pf.pl>

    Kolezka marcib m...@p...gazeta.pl w dniu dla niego ciezkim,
    wypocil co nastepuje:

    > AAA jeśli można wiedzieć jakie przesyłki wogóle przychodzą i czy
    > przychodzą poleconymi jak VE czy zwykłymi listami..

    poleconym przychodzi tylko karta, reszta zwyklymi listami

    > Poco ci jakiś telekod przecież przez net możesz robić przelewy
    > A ja mam po 3 tygodniach 1 przesyłkę, muszą mi hurtem wysłać, bo
    > kolejnych 3 tyg czekał niebędę...

    telekod jest potrzebny z tego co wiem do aktywowania tokenu i karty

  • 8. Data: 2004-04-02 22:52:56
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > poleconym przychodzi tylko karta, reszta zwyklymi listami

    karta i przesyłka z tokenem przychodzi poleconym, PIN i telekod zwykłymi

  • 9. Data: 2004-04-03 09:13:29
    Od: "IT" <i...@p...onet.pl>

    >ja juz od dwoch tygodni mam 3 przesylki a teraz czekam na ten idiotyczny
    >telekod i trace cierpliwosc

    3 tygodnie od wysłania dokumentów nie mam nic!
    Dzwoniłem do nich tydzień temu i powiedzieli, że mam już konto założone -
    tylko czekać na przesyłki. Tylko jak długo ? jeszcze miesiąc ?

    IT

  • 10. Data: 2004-04-03 09:36:40
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > 3 tygodnie od wysłania dokumentów nie mam nic!
    > Dzwoniłem do nich tydzień temu  i powiedzieli, że mam już konto założone -
    > tylko czekać na przesyłki. Tylko jak długo ? jeszcze miesiąc ?

    No tak ale to zależy od tego czy mieszkasz w Warszawie czy nie.. Bo im bliżej
    tym jest szansa że po 3 tyg coś przyjdzie

    karta i przesyłka z tokenem przychodzi poleconym, PIN i telekod zwykłymi
    a w czym jest hasło i login internetowy oddzielnie czy razem z tokenem...