  • 1. Data: 2003-07-04 19:56:04
    Temat: VW direct bezpłatny tylko do końca roku?
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Tak sobie popatrzyłem na stronę Gazety o VW:
    http://www2.gazeta.pl/vwbankdirect/1,44266,1443741.h
    tml

    Na dole jest tam tabela podobna jak na stronach samego VW, ale pełniejsza:
    http://www2.gazeta.pl/vwbankdirect/1,44266,1443741.h
    tml#pakiety

    I czytamy w niej:
    Pakiet Standard:
    2003 r. - bez opłat

    A co w 2004r. ? Koniec promocji ?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 2. Data: 2003-07-05 02:57:41
    Temat: Re: VW direct bezpłatny tylko do końca roku?
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Fri, 4 Jul 2003, it was written:

    > I czytamy w niej:
    > Pakiet Standard:
    > 2003 r. - bez opłat
    >
    > A co w 2004r. ? Koniec promocji ?

    Oplacaloby im sie werbowac klientow na pol roku?

    M.

  • 3. Data: 2003-07-08 08:50:46
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    --
    Tomasz
    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tml

    | Na dole jest tam tabela podobna jak na stronach samego VW, ale pełniejsza:

    Zachowałem sobie jeden z ostatnich numerów Newsweeka, w którym jest ich
    reklama, "Bez opłat, na zawsze". Ciekawe jak się będą tłumaczyć za kilka
    lat.