  • 1. Data: 2004-07-25 19:22:11
    Temat: VW - niewykonane zlecenie
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Witam,

    Wlasnie wrocilem z 2 tygodniowego urlopu, podczas ktorego nie mialem dostepu do netu,
    wiec nic nie
    kontrolowalem, nie sprawdzalem stanu rachunków, itp.
    Przed wyjazdem (bodajze przed 8 lipca) zlozylem zlecenie wykonania przelewu na dzien
    15 lipca. (bank
    VWdirect). Ci co maja wiedza jak (moim zdaniem nielogicznie) przelewy z data przyszla
    trzeba zlecac
    w zleceniach.
    Dzisiaj, po powrocie, zalogowalem sie i ku mojemu zdziwieniu zlecenie to nie zostalo
    wykonane,
    wesolo tkwi w liscie zlecen jako aktywne, absolutnei nic sie nie stalo. Dodam, ze
    oczywiscie saldo
    rachunku pozwalalo na jego wykonanie. Obejrzalem to zlecenie bardzo dokladnie,
    wszystko sie zgadza,
    data, kwota, nr rachunku, itp. Zreszta podobne zlecenia wykonywalem juz wielokrotnie
    i wszystko
    zawsze bylo OK.
    Cale szczescie, ze nie byl to np. ostatni dzien splaty jakiejs KK, tylko prywatne
    rozliczenia, a i
    tak juz wyszedlem na kolesia, co nie oddaje dlugow w umowionym terminie :(
    Czy komus sie cos takiego zdazylo? Moze jednak ja cos zle zrobilem, a o czym nie
    wiem, czy ktos mial
    podobne doswiadczenia?

    Pozdr.
    MM

  • 2. Data: 2004-07-25 19:31:57
    Temat: Re: VW - niewykonane zlecenie
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    O!
    Teraz jeszcze zauważyłem, że system podaje mi:

    Stan konta na dzień: 10.07.2004, godz. 18:35:08

    wiec moze jednak przelew sie wykonal, tylko ja o tym nie wiem. Niesamowite, to tak,
    jakby bank
    wiedzial, ze bylem na urlopie i nie ma potrzeby aktualizowania stanu konta :(
    Co za balagan w tym banku, ciekawe, jakie jutro, jak juz sie dodzwonie, otrzymam
    wyjasnienie.
    Dobrze, ze to nie jest moje podstawowe konto...
    MM

  • 3. Data: 2004-07-26 10:27:04
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 25 Jul 2004 21:31:57 +0200, w <ce11o1$qcv$1@news.onet.pl>, "mmmaslov"
    <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Co za balagan w tym banku, ciekawe, jakie jutro, jak juz sie dodzwonie, otrzymam

    A nie prościej jest wcisnąć "Aktualizuj" ?

    Chociaż aktualizacja powinna być zrobiona gdy logujesz się na konto --
    najwyraźniej zalogowałeś się o porze o której aktualizacja nie działa (godzin
    nie znam :)).

  • 4. Data: 2004-07-26 11:26:20
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Chociaż aktualizacja powinna być zrobiona gdy logujesz się na konto --
    najwyraźniej zalogowałeś się o porze o której aktualizacja nie działa

    Witam!
    Kilkunastokrotne wcisniecie "aktualizuj" nie dzialalo, odswiezylo sie
    dopiero dzisiaj rano...
    Pozdr.
    MM

  • 5. Data: 2004-07-26 17:46:53
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Jul 2004 13:26:20 +0200, w <ce2q45$3m9$1@news.onet.pl>, "mmmaslov"
    <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Witam!
    > Kilkunastokrotne wcisniecie "aktualizuj" nie dzialalo, odswiezylo sie
    > dopiero dzisiaj rano...

    Najwyraźniej trafiłeś akurat na _tą_ porę.

  • 6. Data: 2004-07-26 18:58:33
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

> [...]

    > dopiero dzisiaj rano...

    >Najwyraźniej trafiłeś akurat na _tą_ porę.

    Mnie w tym samym okresie, niewykonano zlecenia w terminie, bez zadnego
    powodu zostalo zrealizowane w dniu nastepnym PO wyznaczonym terminie.
    Na infolinii nie potrafiono wyjanic powodu takiego kuriozum, a przyjecie
    reklamacji odmowiono telefonicznie - żądając formy pisemnej !
    to ostatnie najbardziej bylo dla mnie wnerwiajace.

  • 7. Data: 2004-07-26 20:18:16
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    To? --> q...@4...com