  • 1. Data: 2009-01-15 13:29:24
    Temat: VW - token cos mi sie pokazuje
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    moj stary token tylko do konca miesiaca bedzie jeszcze wazny. Zauwazylem
    ze po ciagu cyfr pokazuje mi sie malutka 3 a pod nia migajaca kropka. Co
    znaczy ta 3 - ilosc tygodnia czy jak ?
    A pozniej taki token to co - zaniak wyswietlacz czy cos ie dzieje?

    PanTalon

  • 2. Data: 2009-01-15 14:49:02
    Temat: Re: VW - token cos mi sie pokazuje
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    m[...] wrote:

> [...]
    > znaczy ta 3 - ilosc tygodnia czy jak ?
    > A pozniej taki token to co - zaniak wyswietlacz czy cos ie dzieje?

    Zanika,przesyłają nowy,aktywujesz i wszystko gra.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-01-15 14:54:28
    Od: "Wielebny" <r...@N...gazeta.pl>

    m[...] <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > znaczy ta 3 - ilosc tygodnia czy jak ?
    > A pozniej taki token to co - zaniak wyswietlacz czy cos ie dzieje?

    Będzie wyświetlał 'OFF' w sposób ciągły o ile dobrze pamiętam.

    W.

  • 4. Data: 2009-01-15 15:44:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > znaczy ta 3 - ilosc tygodnia czy jak ?
    > A pozniej taki token to co - zaniak wyswietlacz czy cos ie dzieje?

    rezerwa ci się zapaliła ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-01-15 16:43:06
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    m[...] wrote:

    | migajaca kropka. Co znaczy ta 3 - ilosc tygodnia czy jak ?

    tak; jak zacznie odliczanie to sp..alaj jak najdalej
    :)
    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2009-01-15 17:36:51
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    m[...] wrote:

    > A pozniej taki token to co - zaniak wyswietlacz czy cos ie dzieje?

    najprawdopodobniej na wyswietlaczu zostanie tylko ta mala cyferka 3,
    ale bywaly tez wersje wyswietlajace "OFF"