  • 1. Data: 2004-01-28 08:59:57
    Temat: VW - wyplata z bankomatow za granica
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    jakie koszta
    czy to przeliczenie 400 pln na np euro i zasada taka sama. He he pewnie
    nie bylo by za pieknie
    jesli ktos wie prosze niech sie podzieli wiedza

    maciek

  • 2. Data: 2004-01-28 09:11:46
    Temat: Re: VW - wyplata z bankomatow za granica
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    4...@d...waw.pl,
    maciej <k...@d...waw.pl>:
    > jakie koszta
    > czy to przeliczenie 400 pln na np euro i zasada taka sama. He he
    > pewnie nie bylo by za pieknie
    > jesli ktos wie prosze niech sie podzieli wiedza

    Jesli ktos umie zadac pytanie w sposob zrozumialy, niech to zrobi.
    Niech przeczyta tez TOiP banku.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-28 09:52:38
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    RobertS wrote:

    > 4...@d...waw.pl,
    >
    > Jesli ktos umie zadac pytanie w sposob zrozumialy, niech to zrobi.
    > Niech przeczyta tez TOiP banku.

    wydawalo mu sie za zadal pytanie w sposob zrozumialy dla ogolu.
    Zrobilo mi sie wstyd i przeczytal TOiP i juz wie
    dzieki

    maciek