-
1. Data: 2004-02-18 13:50:12
Temat: VW - zatkany
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Witajcie,
W VWBD zatkał się też IVR. Zlecenia przelewów składane poprzez IVR nie
wykonują się, często nie można się dodzwonić na 0800, aktualizacja danych w
IVR także kuleje i to mocno.
Czekanie na konsultanta przypomina mi Błękitną Linię z początków jej
działania. ;-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
usenet (at) nawara.info
-
2. Data: 2004-02-18 13:54:29
Temat: Re: VW - zatkany
Od: "RobertSA" <u...@o...pl>
c0vqio$8rj$...@n...onet.pl,
> W VWBD zatkał się też IVR. Zlecenia przelewów składane poprzez IVR nie
> wykonują się, często nie można się dodzwonić na 0800, aktualizacja
> danych w IVR także kuleje i to mocno.
>
> Czekanie na konsultanta przypomina mi Błękitną Linię z początków jej
> działania. ;-)
I tak to mBank perfidnie wykonczyl konkurenta ;)
--
Robert
User in front of @ is fake, actual user is: mkarta
-
3. Data: 2004-02-18 14:13:14
Temat: Re: VW - zatkany
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:c0vqqr$li7$1@topaz.icpnet.pl...
> c0vqio$8rj$...@n...onet.pl,
> > W VWBD zatkał się też IVR. Zlecenia przelewów składane poprzez IVR nie
> > wykonują się, często nie można się dodzwonić na 0800, aktualizacja
> > danych w IVR także kuleje i to mocno.
> >
> > Czekanie na konsultanta przypomina mi Błękitną Linię z początków jej
> > działania. ;-)
>
> I tak to mBank perfidnie wykonczyl konkurenta ;)
Heh, to może ja się jednak wstrzymam z wysyłaniem tam kasy :)
Pozdrawiam,
Washko
-
4. Data: 2004-02-18 14:48:47
Temat: Re: VW - zatkany
Od: "As" <....@p...onet.pl>
> W VWBD zatkał się też IVR. Zlecenia przelewów składane poprzez IVR nie
> wykonują się, często nie można się dodzwonić na 0800, aktualizacja danych
w
> IVR także kuleje i to mocno.
I nie chcą już umawiać nowych klientów z kurierem Stolicy, polecając tylko
pocztę...
-
5. Data: 2004-02-18 14:58:19
Temat: Re: VW - zatkany
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Użytkownik "As" <....@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c0vu1l$a1s$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > W VWBD zatkał się też IVR. Zlecenia przelewów składane poprzez IVR nie
> > wykonują się, często nie można się dodzwonić na 0800, aktualizacja
danych
> w
> > IVR także kuleje i to mocno.
>
> I nie chcą już umawiać nowych klientów z kurierem Stolicy, polecając tylko
> pocztę...
Pomijam fakt, iż wnioski papierowe rejestrują z ogromnymi opóźnieniami. Na
przykład od początku zeszłego tygodnia rejestrują mój wniosek o lokatę
certyfikat. I oczywiście już termin który wpisałem we wniosku - minął...
Teraz podobno mają oddzwaniać, jak zarejestrują.
Sami są sobie winni. Potrzeba tam WIELE znaczących zmian.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
usenet (at) nawara.info
-
6. Data: 2004-02-18 15:02:27
Temat: Re: VW - zatkany
Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>
Wojciech Nawara wrote:
[...]
> Pomijam fakt, iż wnioski papierowe rejestrują z ogromnymi opóźnieniami. Na
> przykład od początku zeszłego tygodnia rejestrują mój wniosek o lokatę
> certyfikat. I oczywiście już termin który wpisałem we wniosku - minął...
> Teraz podobno mają oddzwaniać, jak zarejestrują.
>
> Sami są sobie winni. Potrzeba tam WIELE znaczących zmian.
Czyli inwestycji .... czyli pieniędzy...
KJ
>
--
Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl
-
7. Data: 2004-02-18 15:06:14
Temat: Re: VW - zatkany
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
wiadomości news:c0vuj1$6ic$1@news.onet.pl...
> Sami są sobie winni. Potrzeba tam WIELE znaczących zmian.
To nie ich wina, tylko mBanku ;]
Ciekawe, kiedy zaczną się tam redukcje zatrudnienia ;]
Pozdrawiam,
Washko
-
8. Data: 2004-02-18 15:15:07
Temat: Re: VW - zatkany
Od: "P.Sperling" <s...@k...gazeta.pl>
Wed, 18 Feb 2004 16:02:27 +0100, na pl.biznes.banki, Kamil Jońca
napisał(a):
> Wojciech Nawara wrote:
>
> [...]
>
>> Pomijam fakt, iż wnioski papierowe rejestrują z ogromnymi opóźnieniami. Na
>> przykład od początku zeszłego tygodnia rejestrują mój wniosek o lokatę
>> certyfikat. I oczywiście już termin który wpisałem we wniosku - minął...
>> Teraz podobno mają oddzwaniać, jak zarejestrują.
>>
>> Sami są sobie winni. Potrzeba tam WIELE znaczących zmian.
> Czyli inwestycji .... czyli pieniędzy...
> KJ
>
>>
Czyżby chodziło o pieniądze tych którzy sępią 50 groszy na przelewie? No to
przy takim zalewie funduszy pochodzących od ww. chyba będą musieli
rozszerzyć działalność na Chiny ;-).
z pozdrowieniami,
Przemysław Sperling
-
9. Data: 2004-02-18 19:08:45
Temat: Re: VW - zatkany
Od: "Paweł" <n...@m...pl>
Popatrz jak to trzeba mieć szczęście - ja dzwoniłem do nich w środę -
dodzwoniłem się od pierwszej próby - zamówiłem wizytę kuriera (coprawda pani
pytała czy w mojej miejscowości nie ma poczty z której można wysłać ale bez
problemu przyjęła moją argumentację że mam dość daleko na taką pocztę)
umówiła mi wizytę kuriera na piątek - był punktualnie (zmieścił sie w 4-ro
godzinnym przedziale czasowym jaki podałem)
i odebrał podpisaną umowę - czyli póki co wszystko zgodnie z planem
-
10. Data: 2004-02-20 17:12:03
Temat: Re: VW - zatkany
Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>
> Popatrz jak to trzeba mieć szczęście - ja dzwoniłem do nich w środę -
> dodzwoniłem się od pierwszej próby - zamówiłem wizytę kuriera (coprawda pani
> pytała czy w mojej miejscowości nie ma poczty z której można wysłać ale bez
> problemu przyjęła moją argumentację że mam dość daleko na taką pocztę)
>
Może wiecie jak wygląda sprawa z tokenem dla pakietu Standart czy jest
bezpłatny czy za używanie go się coś płaci, jak niema placówek to z drugiej
strony niemożna inaczej zrobić przelewów..
Pewnie w czymś jest jednak kruczyk, bo jak widać z TOIP konto w VW jest
całkowicie bezpłatne. Czym się różni pakiet Standart od innych oprócz opłat i
minimalnego salda..
Jaka jest kapitalizacja?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl