  • 1. Data: 2010-07-12 20:42:09
    Temat: VWBank: frima + priv
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was korzysta z takiego połącznia konta firmowego i
    prywatnego. Ja mam aktualnie tam firmowe konto - jestem zadowolony.
    Natomiast chcę założyć tam konto prywatne także.

    Konkurentem jest mbank.

    GB

  • 2. Data: 2010-07-13 08:47:46
    Temat: Re: VWBank: frima + priv
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Grzegorz Brycki wrote:
> [...]
    > prywatnego. Ja mam aktualnie tam firmowe konto - jestem zadowolony.
    > Natomiast chcę założyć tam konto prywatne także.

    Tak naprawdę dopiero taki układ może się opłacać: masz wtedy kartę
    bankomatową za darmo i token za darmo do prywatnego i zarządzasz
    wszystkimi kontami naraz. Natomiast czy w ogóle warto mieć konto
    prywatne oprocentowane na 0 ? oto jest pytanie :-)

    witrak()