  • 1. Data: 2010-04-06 13:39:20
    Temat: VWbank przesuniecie wprowadzenia nowej TOiP na 5. maja
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Wiadomość z poczty wewn. VW

    "Uprzejmie informujemy, że 5.05.2010r. zaczną obowiązywać nowe
    Tabele Prowizji i Opłat dla Klientów indywidualnych i biznesowych.
    Wcześniej podany termin wejścia w życie nowych warunków został
    przesunięty decyzją Zarządu Banku z dnia 15.04.2010 r. na 05.05.2010 r."

    witrak()

  • 2. Data: 2010-04-06 13:40:55
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > podany termin wejścia w życie nowych warunków został przesunięty decyzją
    > Zarządu Banku z dnia 15.04.2010 r. na 05.05.2010 r."

    no to do tego czasu uda się wszystko pozamykać

  • 3. Data: 2010-04-06 14:01:46
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-04-06 15:40, sensei wrote:
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > no to do tego czasu uda się wszystko pozamykać

    Ale po co zamykać ? Nie lepiej po prostu poczekać, aż zlikwidują
    opłaty za przelewy z Pluskonta ?

    witrak()

  • 4. Data: 2010-04-06 14:10:07
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Ale po co zamykać ? Nie lepiej po prostu poczekać, aż zlikwidują opłaty za
    > przelewy z Pluskonta ?

    mowie o zamykaniu poleceń zapłaty, zleceń przyszłych itp. Oczywiście konta
    nie zamknę jestem w VW banku od ich samego początku jeszcze jak nie było
    e-direct i już mnie usiłowali wykurzać wprowadzaniem opłat za tokeny, ale
    teraz jak wprowadzają opłaty za przelewy oczywiście się wyniosę i poczekam
    aż sami się zreflektują jak to było w przypadku mbanku. Problem w tym że tak
    samo jak w przypadku mbanku mimo tego że opłaty za przelewy zlikwidowali ja
    już przelew mojego wynagrodzenia i wszystkie zlecenia stałe miałem w innym
    banku więc nie chciało mi się wracać tu może być podobnie - jak za rok
    zniosą opłaty za przelewy też mi się nie będzie chciało wracać z
    wynagrodzeniem i przelewami.

  • 5. Data: 2010-04-06 14:12:03
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > no to do tego czasu uda się wszystko pozamykać

    Ja i moja cała rodzinka już od 1 kwietnia mamy stan ,,zero" na
    kontach.Narazie ich nie zamykamy,może jednak coś się w przyszlości zmieni
    na lepsze w tym banku.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 6. Data: 2010-04-06 15:31:41
    Od: welder <w...@w...net>

    On 10-04-06 16:12, Gra?yna.? wrote:

    > Ja i moja ca?a rodzinka ju? od 1 kwietnia mamy stan ,,zero" na
    > kontach.Narazie ich nie zamykamy,mo?e jednak co? si? w przyszlo?ci zmieni
    > na lepsze w tym banku.
    >
    > Pozdrawiam
    > Gra?yna

    Konta nie zamykam, ale trzeba zagłosować "nogami", aby zrozumieli, że
    sami sobie strzelają w piętę. Zastanawiam się nad dodatkowym kontem w
    Allianz Banku.

    pozdr,
    welder

  • 7. Data: 2010-04-06 23:01:21
    Od: "wk" <j...@...bazin>

> [...]
    > podany termin wejścia w życie nowych warunków został przesunięty decyzją
    > Zarządu Banku z dnia 15.04.2010 r. na 05.05.2010 r."

    Hehe...
    Nagly odplyw depozytow musial mocno zabolec :)))

    wk

  • 8. Data: 2010-04-07 06:11:55
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    To żadna zmiana a przesuwać terminy to sobie mogą ile chcą,
    tu potrzeba pozostawic opłaty za przelewy na niezmienionym poziomie.
    A VW już zaszalał.
    Osbiście nie czekam na dalsze potkinięcia VW,
    przeniosłem wszystkie wpłaty do innego banku
    przelewy też będą dokonywane z innego banku.

    Ja już o nic VW nie proszę
    niech oni mnie teraz proszą .

    Jawi mi się taka scena z "chłopi" Reymonta:
    Piękna wiosna a Boryna wiezie Jagnę na wozie -?

  • 9. Data: 2010-04-09 14:59:59
    Od: "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl>

    ja też nie widzę sensu w zamykaniu konta, zwłaszcza że nic mnie to nie kosztuje ;)
    welder, dlaczego Allianz?

  • 10. Data: 2010-04-16 21:54:49
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > ja też nie widzę sensu w zamykaniu konta, zwłaszcza że nic mnie to nie kosztuje ;)
    > welder, dlaczego Allianz?

    Ale otwarcie konta prawie automatycznie wiążę się z poniesieniem opłaty
    za zmianę limitów. Gdy jakiś niedługi czas temu otwierałem tam konto, to
    limit dziennych przelewów przez internet był ustawiony domyślnie na 500
    PLN. No i jak go tu nie podnieść?
    --
    Grzexs