  • 1. Data: 2005-08-03 15:44:55
    Temat: Visa Classic???
    Od: "seba kocik" <s...@W...gazeta.pl>

    czy wydawana jest DEBETOWA Visa Classic w polsce do rachunku prowadzonego w
    banku internetowym??

  • 2. Data: 2005-08-03 15:46:05
    Temat: Re: Visa Classic???
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    seba kocik wrote:
    > czy wydawana jest DEBETOWA Visa Classic w polsce do rachunku
    > prowadzonego w banku internetowym??

    Tak. w mBanku (Gold) i VW Banku (srebrna i gold)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-08-03 15:58:40
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Tak. w mBanku (Gold) i VW Banku (srebrna i gold)

    kolego to sa KREDYTOWE a mi chodzi o DEBETOWA!!!! cos ala visa electron tylko
    WYPUKŁA czyli visa classic ale debetowka!

  • 4. Data: 2005-08-03 16:02:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    seba kocik wrote:
    > kolego to sa KREDYTOWE a mi chodzi o DEBETOWA!!!! cos ala visa
    > electron tylko WYPUKŁA czyli visa classic ale debetowka!

    Toz wlasnie o nich pisze, wiec moze wszedlbys na strone w/w bankow i
    sprawdzil sobie, a nie mnie poprawial...
    Pytanie przy okazji, czy przez bank internetowy rozumiesz taki bez
    oddzialow, czy z mozliwoscia obslugi przez internet....

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-08-03 17:51:16
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    seba kocik wrote:
    > Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > kolego to sa KREDYTOWE a mi chodzi o DEBETOWA!!!! cos ala visa
    > electron tylko WYPUKŁA czyli visa classic ale debetowka!

    Kolego - mBankowy zloty delfinek (VISA GOLD do e-konta i e-maxa) jest karta
    DEBETOWA.
    Nie probuj robic z innych glupkow takich jak Ty!

    SDD

  • 6. Data: 2005-08-03 18:15:29
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-08-03 17:58, seba kocik napisał(a):

    > kolego to sa KREDYTOWE a mi chodzi o DEBETOWA!!!! cos ala visa
    > electron tylko
    > WYPUKŁA czyli visa classic ale debetowka!

    Kolego - dla Ciebie lektura obowiązkowa: http://42.pl/url/dxK

    Prawa autorkie - m23m :-) Ten tekst powinien znaleść się w FAQ grupy :-)
    W ogóle powinno być FAQ na tej grupie :-D

    Gree

  • 7. Data: 2005-08-03 20:46:01
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 3 Aug 2005 15:44:55 +0000 (UTC), "seba kocik"
    <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    >czy wydawana jest DEBETOWA Visa Classic w polsce do rachunku prowadzonego w
    >banku internetowym??
    tak.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 8. Data: 2005-08-04 06:34:26
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 3 Aug 2005 19:51:16 +0200, SDD napisał(a):

    > Kolego - mBankowy zloty delfinek (VISA GOLD do e-konta i e-maxa) jest karta
    > DEBETOWA.

    Tu jest napisane, że jest wydawana do eKonta:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/ekonto/karty
    .html#zloty

    Ale w TOiP Visa Gold jest tylko w dziale "KREDYTOWE":
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#karty

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 9. Data: 2005-08-04 08:37:23
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl>

    Nareszcie! Rozmawiam z panią z mbanku a ona ze visa classic jest kredytowa i
    koniec &#8211; i gadaj tu, z kim dopiero podanie jej linka z podziałem w mbanku
    pomogło&#8230;
    PS. Karta 250pln/rok i średnie saldo 4tys. Można ustawić do wysokości środków
    na koncie, czyli wspomniane, 4tys. Które będą później rozliczone&#8230;.

  • 10. Data: 2005-08-04 08:59:06
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Michał Dąbrowski wrote:

    > Tu jest napisane, że jest wydawana do eKonta:

    Na pewno była wydawana też do eMax.