  • 1. Data: 2005-05-19 14:54:57
    Temat: Visa Maxima PLUS(Lukasbank)?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy dobrze rozumien te promocje:?
    -wydanie 0zl
    -po pierwszej platnosci 50zl dokladaja na rachunek
    -mozna zrezygnowac po 6-miesiacach
    Jezeli wykonuje tylko trans. bezgotowkowe i splacam cale saldo w terminie to
    moj koszt-0zl

    Czy sa jeszcze jakiej ukryte oplaty jezeli zrezygnuje z tej karty po
    6-miesiacach?

  • 2. Data: 2005-05-19 19:22:02
    Temat: Re: Visa Maxima PLUS(Lukasbank)?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krzysztof napisał(a):

    > Czy dobrze rozumien te promocje:?
    > -wydanie 0zl

    Tak. Przez pierwszy rok zdaje się

    > -po pierwszej platnosci 50zl dokladaja na rachunek

    Tak

    > -mozna zrezygnowac po 6-miesiacach

    Można zrezygnować choćby za tydzień, ale wtedy Cię skasują na 50 złotych ;)

    > Jezeli wykonuje tylko trans. bezgotowkowe i splacam cale saldo w terminie to
    > moj koszt-0zl

    Tak

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 3. Data: 2005-05-20 07:07:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy dobrze rozumien te promocje:?
    >
    > Czy sa jeszcze jakiej ukryte oplaty

    Nie wiem, dlaczego oni w TOiP pisza o oprocentowaniu "limitu kredytowego"
    zamiast oprocentowania "zaciagnietego kredytu"
    Placi sie odsetki od limitu?
    Czyzby tu byl jakis haczyk?

    eee, pewnie jakies niezreczne sformulowanie...

    --
    Pozdrowienia
    ---