  • 1. Data: 2004-03-26 04:53:05
    Temat: Visa Nova w zamian za KK z innego banku - pytanka
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Mam karte VE z mBanku z limitem 750zl. Czy moglbym zlozyc wniosek o
    uproszczona procedure otrzymania karty ? Czy moglbym liczyc na karte z takim
    samym limitem czy wiekszym ? Czy wogole kwota nie jest za mala i limit
    powinien byc minimum 2000zl ?

  • 2. Data: 2004-03-28 19:52:16
    Temat: Re: Visa Nova w zamian za KK z innego banku - pytanka
    Od: sebol <l...@s...pl>

    kuba wrote:

> [...]
    > samym limitem czy wiekszym ? Czy wogole kwota nie jest za mala i limit

    z tego co sobie przypominam to minimum 1000 zl.

    --
    l...@s...pl