  • 1. Data: 2008-07-24 07:56:49
    Temat: W Japonii citibankowym Maestrem z bankomatu ?
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Jak myslicie, nie bedzie problemow z wyplata pieniedzy z bankomatu
    Citi w Japonii przy uzyciu karty Maestro (do konta w Citi) ?

    W banku mowia ze nie powinno byc problemow, ale jakos tak
    bez przekonania, bardziej chyba dlatego, ze ja im to sugeruje.

    --
    pozdr
    janku

  • 2. Data: 2008-07-24 07:59:48
    Temat: Re: W Japonii citibankowym Maestrem z bankomatu ?
    Od: "Janusz" <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > W banku mowia ze nie powinno byc problemow, ale jakos tak
    > bez przekonania, bardziej chyba dlatego, ze ja im to sugeruje.

    Nie do końca odpowiem na Twoje pytanie, ale bankomaty Citi były jedynymi w
    Japonii, w których udało mi się wypłacić gotówkę przy uzyciu Maestro z Pekao
    SA. Przy okazji wskazówka - w wielu miejscach, gdzie można w automacie
    płacić kartą (choćby bilety na Shinkansen) przyjmują "Japanese cards
    only"...

    Pozdrowienia,
    Janusz