  • 11. Data: 2013-05-15 20:08:57
    Temat: W co inwestować - powyżej 6%
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Ja pół roku temu zainwestowałem w 50 kg jabłek, 35L baniak i mocne drożdże. Teraz mam
    20%. Także 6% to jakoś cienko. ;-)

    Właśnie testuję i nie mogłem się powstrzymać...

  • 12. Data: 2013-05-15 22:18:55
    Temat: Re: W co inwestować - powyżej 6%
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-15 20:08, Konfabulator pisze:
    > Ja pół roku temu zainwestowałem w 50 kg jabłek, 35L baniak i mocne drożdże. Teraz
    mam 20%. Także 6% to jakoś cienko. ;-)

    > Właśnie testuję i nie mogłem się powstrzymać...

    Źle zainwestowałeś. Trzeba było zainwestować w 1 kg drożdży, 4kg cukru i
    10 litrów wody (1410 - "... grunwaldzki") i jeszcze takie kręcone rurki.
    Wtedy miałbyś 40%, a przy derywacie nawet 70%.
    Poza tym - znacznie krótszy okres zwrotu inwestycji.
    Poza tym 2 - w te 20% w domowym winie owocowym, to chyba nie uwierzę.
    Podobnie jak w 15% rocznie w TFI.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 13. Data: 2013-05-16 00:19:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Fundusze akcyjne parasolowe -skończyła się hossa na obligacje, koniec
    > spowolnienia gospodarcego, minimum inflacji, akcje podrożeją min.20% do
    > końca roku. Co Ty na to?

    struktura z gwarancją kapitału i gwarancją zysku (8% w 4 lata), ale
    możliwy dużo wyższy zysk z funduszu (Franklin Tempelton)

    stracić się nie da, zarobić można sporo, a jak nie wypali to ok. 2% w
    skali roku wyjdzie, opłat żadnych toto nie ma...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2013-05-16 01:11:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    zgred napisał(a) :
> [...]
    > Wtedy miałbyś 40%, a przy derywacie nawet 70%.
    > Poza tym - znacznie krótszy okres zwrotu inwestycji.

    Ale jest problem.
    Tak jak przy wielu inwestycjach związanych z dużym zyskiem, tak i ta
    jest obarczona ryzykiem. Zwanym w skrócie KK. No cóż - jest mafia,
    która ma, nomen omen, monopol na tej wielkości procentowej zysk ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 15. Data: 2013-05-16 08:00:54
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-16 00:19, RobertS pisze:

> [...]
    >
    > stracić się nie da, zarobić można sporo, a jak nie wypali to ok. 2% w
    > skali roku wyjdzie, opłat żadnych toto nie ma...

    Wierzysz, że będzie więcej?
    Czy był przypadek, że w tego typu instrumencie (określony okres
    inwestycji) dano więcej, niż obiecano?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 16. Data: 2013-05-16 10:18:26
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-05-16 01:11, Zbynek Ltd. napisał(a):
> [...]
    ryzykiem. Zwanym w skrócie KK. No cóż - jest mafia, która ma, nomen omen, monopol na

    No i weź tu bądź mądry ;) przyłączać się czy nie do onej? ;)

    --
    TrzyLinie

  • 17. Data: 2013-05-16 10:43:40
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Ale 1410 to trochę inny przepis :-)

    1 kilo cukru
    4 litry wody
    10 dkg drożdży

    Gdyby ktoś miał chęć spróbować.

    Tylko tu trzeba drożdży gorzelniczych i destylatora to i z 80% można wyciągnąć.

    I zapewniam Cię, że Bayanusy w domowym winie potrafią wyciągnąć więcej niż 20, jak
    się je dokarmia :-)

  • 18. Data: 2013-05-20 01:12:24
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-05-15 22:18, zgred pisze:

> [...]
    > Poza tym - znacznie krótszy okres zwrotu inwestycji.
    > Poza tym 2 - w te 20% w domowym winie owocowym, to chyba nie uwierzę.

    podobnie jak w ten 1 kg drożdży ;)

  • 19. Data: 2013-05-20 01:42:03
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-05-16 10:43, Konfabulator pisze:
> [...]
    >
    > I zapewniam Cię, że Bayanusy w domowym winie potrafią wyciągnąć więcej niż 20, jak

    Oj chyba w marzeniach & pijackich powieściach z tysiąca i jednej nocy ;)

  • 20. Data: 2015-01-02 01:09:42
    Od: n...@g...com

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 09:30:12 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Witam
    > W co inwestować żeby rocznie był zarobek ok 6%
    > Czy może czekać aż lokaty pojda w góre?

    Aby zminimalizować ryzyko porażki poznaj zasady inwestowania w akcje i inne aktywa
    zgodnie z zasadami prawdziwych cykli rynkowych na
    http://inwestowanie-w-akcje.netinvest.pl/.

    --
    Bodhi