  • 1. Data: 2004-10-18 13:30:18
    Temat: W jakim czasie BPH....
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    ... odpowiada na emaile wyslane ze strony www? Bo nie wiem czy czekac na
    odpowiedz czy udac sie do oddzialu, tudziez przedzwonic, i sie tam
    dowiedziec na temat tego, co mnie interesuje?

  • 2. Data: 2004-10-18 13:34:35
    Temat: Re: W jakim czasie BPH....
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    XxX wrote:
    > ... odpowiada na emaile wyslane ze strony www? Bo nie wiem czy czekac
    > na odpowiedz czy udac sie do oddzialu, tudziez przedzwonic, i sie tam
    > dowiedziec na temat tego, co mnie interesuje?

    W ogóle nie odpowiada - przynajmniej tak było w moim przypadku.

  • 3. Data: 2004-10-18 13:41:50
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    > W ogóle nie odpowiada - przynajmniej tak było w moim przypadku.

    czyli typowy bank ;) Coz, trzeba bedzie sie udac do oddzialu....
    Chlip.. a juz mialem nadzieje... Nawet LUKAS jest lepszy - coprawda po 2
    miesiacach - ale odpisuja!

  • 4. Data: 2004-10-18 14:00:36
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik chcący zachować całkowitą anonimowość napisał:

> [...]
    > odpowiedz czy udac sie do oddzialu, tudziez przedzwonic, i sie tam
    > dowiedziec na temat tego, co mnie interesuje?

    Nie ma na co czekać, bo nikt nie odpowiada. To tylko atrapa.
    Ja robię tak:
    1. Zapytanie internetowe w Sezamie.
    2. Informacja mailem lub faksem do oddziału z kopią zapytania internetowego.
    3. Telefon w ostrym tonie do opiekuna rachunku lub dyrektora oddziału
    prowadzącego rachunek.
    4. Sprawa załatwiona.
    (5. Nadal brak odpowiedzi w internetowym Sezamie.)
    W porównaniu z Pekao czy MultiProceduralnym MultiBankiem to małe piwo, i w
    100% działa. :)

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 5. Data: 2004-10-18 15:06:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > W ogóle nie odpowiada - przynajmniej tak było w moim przypadku.

    Odpowiadaja, jesli pytanie jest standardowe i mozna na nie udzielic
    standardowej, nic nikomu nie mowiacej odpowiedzi.

    Na cala reszte nie odpowiadaja z zasady.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-10-18 15:32:06
    Od: "Paweł W." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma na co czekać, bo nikt nie odpowiada. To tylko atrapa.
    > Ja robię tak:
    > 1. Zapytanie internetowe w Sezamie.

    I czekamy na odpowiedz max KILKA godzin.
    Dzis napisalem zapytanie , dzis przed paroma minutami otrzymalem odpowiedz
    z yyy.. departamentu obslugi elektronicznej czy cos kolo tego. Nawet sie
    pani X podpisala czyli nie automat, bo i moje zapytanie bylo tak
    specyficznie zbudowane ze zaden automat by sensownie na to nie odpowiedzial.

  • 7. Data: 2004-10-18 17:17:35
    Od: "Marcin" <marlew2@_wywal_to_o2.pl>

    "XxX" <b...@a...email> wrote in message
    > ... odpowiada na emaile wyslane ze strony www? Bo nie wiem czy czekac na
    > odpowiedz czy udac sie do oddzialu, tudziez przedzwonic, i sie tam
    > dowiedziec na temat tego, co mnie interesuje?

    nie dziala, leja na to z gory na dol. Do oddzialu tez chyba nie masz po co
    isc, bo oddzial jest tylko biurem podawczym. Jak chcesz zalatwic sprawe, to
    w samochod i do centrali.
    pozdr.
    Marcin

  • 8. Data: 2004-10-18 18:33:35
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    XxX napisał(a):

    > ... odpowiada na emaile wyslane ze strony www? Bo nie wiem czy czekac na
    > odpowiedz czy udac sie do oddzialu, tudziez przedzwonic, i sie tam
    > dowiedziec na temat tego, co mnie interesuje?

    Różnie. U mnie z reguły do jednego dnia

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2004-10-19 12:22:34
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Odpowiadaja, jesli pytanie jest standardowe i mozna na nie udzielic
    > standardowej, nic nikomu nie mowiacej odpowiedzi.
    > Na cala reszte nie odpowiadaja z zasady.
    > Bartol

    hehe wlasnie sie o tym przekonalem
    odpowiedzieli wczoraj ok 19.50, ale nic sensownego nie bylo. widac
    konsultanci potrafia tylko CTRL+C i CTRL+V ze swojej strony, bo bylo
    dokladnie to samo i to jeszcze w htmlu..... żenada...