  • 1. Data: 2009-02-26 20:21:32
    Temat: W którym banku kredyt na spóldzielcze wlasnosciowe prawo?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W którym banku (oddziale - najchętniej W-wa) udzielają obecnie kredytu hipotecznego
    na spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego (nie na odrębną własność,
    czyli bez wymagania złożenia w sądzie wniosku o ustanowienie odrębnej własności
    lokalu)?
    JaC

  • 2. Data: 2009-02-26 20:50:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    czyli bez wymagania złożenia w sądzie wniosku o ustanowienie odrębnej własności

    pewnie w każdym...jak ja brałem kredyt (mam właśnie takie mieszkanie) to
    mieszkanie takie było traktowane jak kupione od developera czy będące
    częścią WM

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-02-26 21:28:20
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Może zadam pytanie inaczej: w którym banku do udzielenia kredytu i wpisu hipoteki w
    KW spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu nie wymagają przedłożenia KW dla
    działki gruntu (bo są przecież i jeszcze długo będą SM bez uregulowanej sytuacji
    prawnej z gruntem).

    Ponoć VW Bank (serio piszę, tak mi dzis znajomy posrednik wspominał).

    A DB odmówił i znajomi ryzykują umoczeniem 10% zadatku.
    JaC

    -----

    > jak ja brałem kredyt to mieszkanie takie było traktowane jak kupione od developera
    czy będące częścią WM

  • 4. Data: 2009-02-26 21:44:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A DB odmówił i znajomi ryzykują umoczeniem 10% zadatku.
    > JaC

    mam kredyt właśnie w DB - nie było najmniejszego problemu, nawet doradca
    o to nie zapytał, a grunt oczywiście nieuregulowany...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-02-26 21:50:31
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Przez którego doradcę to było i jak dawno?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-02-26 22:19:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Przez którego doradcę to było i jak dawno?
    > JaC

    jakiś rok temu, doradca z oddziału na rzymowskiego

    --
    pozdrawiam
    RobertS