  • 1. Data: 2011-08-18 17:42:52
    Temat: [W-wa] kantory - gdzie najtaniej funty ?
    Od: "_THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Macie może orientację, gdzie w miarę tanio można kupić niewielkie ilości
    funtów?
    Jakieś szczególne miejsce np. oblegane przez powracających z Wysp rodaków?
    THX

  • 2. Data: 2011-08-18 18:07:53
    Temat: Re: [W-wa] kantory - gdzie najtaniej funty ?
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    _THX wrote:

    > Macie może orientację, gdzie w miarę tanio można kupić niewielkie
    > ilości funtów?
    > Jakieś szczególne miejsce np. oblegane przez powracających z Wysp
    > rodaków? THX

    Przy niewielkich ilosciach to najblizszy.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2011-08-19 12:17:29
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "_THX" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Macie może orientację, gdzie w miarę tanio można kupić niewielkie ilości
    > funtów?
    > Jakieś szczególne miejsce np. oblegane przez powracających z Wysp rodaków?

    Ten, jak to piszesz oblegany przez rodakow ktorzy sprzedaja funta raczej
    bedzie jednym z drozszych:) Bo oni chca drogo sprzedac:)
    A co do samej ceny totak jak napisal Rafal, najblizszy zawsze bedzie
    najtanszy, bo koszt poszukiwania taniego kantoru moze przy malej kwocie
    kilka krotnie przewyzszyc zamierzane oszczednosci;)
    Ja ostatnio wymienialem na Marymoncie.

  • 4. Data: 2011-08-19 12:29:33
    Od: "Aleksander" <a...@a...pl>

    > Przy niewielkich ilosciach to najblizszy.

    > --

    > Pozdrawiam, Rafał.

    > rg[na]skrzynka[kropka]pl
    Wprawdzie nie jest określone dokładnie co to znaczy niewielkie , ale przyjmując
    kwoty do 1000 funtów to chyba rzeczywiście najbliższy , powyżej tej kwoty
    polecam 3 miejsca .
    Kantor w Intraco oraz dwa Apollo jeden w Galerii Mokotów drugi w Blue City
    Jeśli wyjazd na wyspy to można spróbować kupić wycofane z obiegu i wymienić w
    banku na miejscu, powinno być jeszcze taniej.
    Pozdrawiam :)

  • 5. Data: 2011-08-19 12:55:05
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Jeśli wyjazd na wyspy to można spróbować kupić wycofane z obiegu i
    > wymienić w
    > banku na miejscu, powinno być jeszcze taniej.

    Te wycofane to banknoty to 20-sto funtowe.
    Informacje o ich wygladzie i wygladzie nowych mozna znalesc tu:

    http://www.bankofengland.co.uk/banknotes/withdrawn/e
    lgar.htm

    Warto sie im przygladnosc by sie nie stac ofiara poszustwa. Zwlaszcza ultoke
    (w .pdf) ""take a closer look" Leaflet" pod tym linkiem:
    http://www.bankofengland.co.uk/banknotes/kyb_lo_res.
    pdf

    W UK jak to napisales w banku wymienia sie stare banknoty na nowe bez zadnej
    oplaty 1:1 (mozna sobie wybrac w jakich nominalach otrzymac wymieniona
    kwote)