  • 1. Data: 2013-11-26 11:00:33
    Temat: WBK Polecenie zaplaty
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Witam
    - czy w systemie transakcyjnym klienta widoczne jest gdzies zlecenie polecenia
    zaplaty ?
    Zlozylem dyspozycje (poza WBK) i nie wiem czy zostala przyjeta czy odrzucona
    przez nich
    /podobno czasami im sie wzor podpisu nie podoba /
    a telefonicznie nie mozna sie nic dowiedziec - odsylaja do oddzialu :]

  • 2. Data: 2013-11-26 19:55:48
    Temat: Re: WBK Polecenie zaplaty
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 listopada 2013 11:00:33 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
> [...]
    > /podobno czasami im sie wzor podpisu nie podoba /
    > a telefonicznie nie mozna sie nic dowiedziec - odsylaja do oddzialu :]

    Niestety w systemie nigdzie tego nie widać - ja w Multimediach mam adnotację na
    eFakturze "Sposób zapłaty: Direct Debit".

  • 3. Data: 2013-11-26 20:39:09
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 26 Nov 2013 11:00:33 +0100, na pl.biznes.banki, Waldek napisał(a):

> [...]
    > /podobno czasami im sie wzor podpisu nie podoba /
    > a telefonicznie nie mozna sie nic dowiedziec - odsylaja do oddzialu :]

    Niestety oddział to jedyna opcja. Ale tam dowiedziałem się jakiś czas
    temu od ręki (zero klientów), w dopiero co przemianowanym KB ;)

    --
    pI