-
1. Data: 2003-01-14 12:36:48
Temat: WBK, oszustwo, windykacja
Od: g...@p...onet.pl
Dokladnie 2 lata temu na wyciagu z KK WBK odkrylem nie swoje transakcje
internetowe jak sie okazalo.
Zlozylem reklamacje, pieniadze wrócily, minal rok.
posprzeczalem sie z WBK o oplate za wznowienie karty, ale ostatecznie
uregulowalem oplate i zrezygnowalem z uslug.
Po kilku dniach dostalem wyciag z jedna z reklamowanych przed rokiem kwot (295
PLN), dowiedzialem sie ze reklamacja nie zostala uwzgledniona.
Wymiana korespondencji niczego nie przyniosla bank przekazal sprawe do firmy
windykacyjnej.
W rozmowie z windykatorem oswiadczylem ze nie zamierzam zaplacic i ze ban
dopuscil sie oszustwa.
Rozmowa niczego nie zmienila przysylaja kolejne standartowe pisemka w dodatku na
stary adres (w rozmowie poinformowalem o zmianie adresu).
Co robic?
G
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2003-01-14 13:18:02
Temat: Re: WBK, oszustwo, windykacja
Od: "Robert" <s...@o...pl>
In news:104b.00000179.3e24045f@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
Moze arbiter bankowy? Albo otrzymales informacje o ostatecznym uznaniu
reklamacji, albo nie otrzymales zadnej informacji przez zbyt dlugi okres.
Trudno radzic dokladniej, bo nie podajesz szczegolow na temat tych
reklamacji.
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
-
3. Data: 2003-01-14 13:57:52
Temat: Re: WBK, oszustwo, windykacja
Od: g...@p...onet.pl
> Moze arbiter bankowy? Albo otrzymales informacje o ostatecznym uznaniu
> reklamacji, albo nie otrzymales zadnej informacji przez zbyt dlugi okres.
A nie za pozno na arbitra, bank chyba juz sprzedal wierzytelnosc
> Trudno radzic dokladniej, bo nie podajesz szczegolow na temat tych
> reklamacji.
Reklamacja nie zostala uwzgledniona, kolejne dwie w tej samej sprawie rowniez
nie uwzglednione. Transakcja w poczcie kwiatowej, nie znam zamawiajacego ani
obdarowanej.
G
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2003-01-14 14:43:19
Temat: Re: WBK, oszustwo, windykacja
Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
g...@p...onet.pl wrote:
> Co robic?
Wystosować pismo do banku, powiadamiające ich o przeterminowaniu
reklamacji i działaniach jakie podejmiesz w związku z ponoszonymi przez
Ciebie kosztami. --
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
_______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356
-
5. Data: 2003-01-14 14:44:01
Temat: Re: WBK, oszustwo, windykacja
Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
g...@p...onet.pl wrote:
> A nie za pozno na arbitra, bank chyba juz sprzedal wierzytelnosc
Nie.
> Reklamacja nie zostala uwzgledniona, kolejne dwie w tej samej sprawie rowniez
> nie uwzglednione. Transakcja w poczcie kwiatowej, nie znam zamawiajacego ani
> obdarowanej.
To do arbitra, niech się spowiadają.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
_______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356
-
6. Data: 2003-01-14 14:59:08
Temat: Re: WBK, oszustwo, windykacja
Od: "Robert" <s...@o...pl>
In news:b017nh$ekn$9@news.tpi.pl, Adam Płaszczyca wrote:
> g...@p...onet.pl wrote:
>
> > A nie za pozno na arbitra, bank chyba juz sprzedal wierzytelnosc
>
> Nie.
>
> > Reklamacja nie zostala uwzgledniona, kolejne dwie w tej samej
> > sprawie rowniez nie uwzglednione. Transakcja w poczcie kwiatowej,
> > nie znam zamawiajacego ani obdarowanej.
>
> To do arbitra, niech się spowiadają.
Możesz jeszcze spróbować uderzyć do dyrektora oddziału najpierw - może wyjść
szybciej i mniej kłopotliwie. Najlepiej spokojnie, rzeczowo, grzecznie. Pod
koniec rozmowy - jeśli nie będzie szła po Twojej myśli - możesz wspomnieć o
arbitrze bankowym.
--
Robert
To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-