  • 1. Data: 2015-07-11 21:11:56
    Temat: WBK - przelewy wewnetrzne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy w WBK przelewy wewnetrzne w weekend latają online?
    Wysłałem znajomemu i jeszcze u niego nie ma - czyzby WBK nie wykonywał
    takich transakcji online?

  • 2. Data: 2015-07-11 21:36:22
    Temat: Re: WBK - przelewy wewnetrzne
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Czy w WBK przelewy wewnetrzne w weekend latają online?

    Jeśli się nic nie zmieniło to nie.
    KJ

    Stop searching forever. Happiness is unattainable.

  • 3. Data: 2015-07-11 22:36:36
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    .0.0.1...

    > Czy w WBK przelewy wewnetrzne w weekend latają online?
    > Wysłałem znajomemu i jeszcze u niego nie ma - czyzby WBK nie wykonywał
    > takich transakcji online?

    Niech znajomy sprawdzi sobie saldo dostępne, bo ja tydzień temu odbierałem w
    weekend przelewy wewnętrzne w ramach BZWBK i widziałem je (choć nie było ich
    w historii).

    Też w sobotę i akurat około tej godziny.

  • 4. Data: 2015-07-12 10:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Jeśli się nic nie zmieniło to nie.

    O matko, ale karykatura...
    Dzięki.

  • 5. Data: 2015-07-12 19:43:51
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > O matko, ale karykatura...
    > Dzięki.

    Przelewy ekspresowe ztcp dzialaly a na pewno payu a w obu kluczem jest
    mechanizm przelewu wewnatrz systemu BZWBK. Moze kluczowi klienci maja fory :)

  • 6. Data: 2015-07-12 19:49:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "forestdumb" <...@...z> writes:

    > Przelewy ekspresowe ztcp dzialaly a na pewno payu a w obu kluczem jest
    > mechanizm przelewu wewnatrz systemu BZWBK. Moze kluczowi klienci maja
    > fory :)

    1. może...
    2. może też coś zmienili, moje doświadczenia pochodzą, sprzed +-
    kwartału.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Hmmm ... A hash-singer and a cross-eyed guy were SLEEPING on a deserted