  • 1. Data: 2003-06-13 08:51:42
    Temat: Walka o kontrakt w PKO BP trwa.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    I jak dla mnie esencja PRu :)
    Podobnie jak przy kontrakcie o samolot dla polskiej armii - firmy i
    obslugujac je agencje PR dwoja sie i troja, zeby dotrzec z przekazem
    do jak najwiekszej licby osob (zwlaszcza decydentow ;)

    Mozemy miec w tym udzial :) a przy okazji dowiedziec sie duzo
    ciekawych rzeczy.

    Firma Sanchez i jej Profile:

    Sumitomo Mitsui Banking Corp. wdrożył scentralizowany system bankowy
    Sanchez Profile w swoim oddziale w Paryżu

    Trzeci największy bank na świecie kontynuuje strategię technologicznej
    wymiany systemu bankowego. Profile został zainstalowany w Paryżu po
    sukcesach wymiany systemu w Nowym Jorku, Londynie, Brukseli i Los
    Angeles.
    http://prnews.pl/html.php/display?article=2711

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-06-13 09:28:27
    Temat: Re: Walka o kontrakt w PKO BP trwa.
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    Profile został zainstalowany w Paryżu po
    > sukcesach wymiany systemu w Nowym Jorku, Londynie, Brukseli i Los
    > Angeles.
    > http://prnews.pl/html.php/display?article=2711

    a jaki ma to zwiazek z PKOBP - tam juz Profile odpadl z konkurencji wraz z
    CL
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-06-13 10:55:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > a jaki ma to zwiazek z PKOBP - tam juz Profile odpadl z konkurencji
    > wraz z CL

    Wszystko w grze ;) Zawsze mozna uniewaznic przetarg (w prasie ciagle o
    tym jest - ze sa takie proby), a CL jeszcze ostatecznie chyba nie
    wypadl - podlaczyl sie jako podwykonwaca do tych co jeszcze sa w grze?

    Zaskarzenie wyniku kontraktu to chyba stala praktyka w Polsce ? :)

  • 4. Data: 2003-06-13 11:06:38
    Od: w...@o...pl

    > http://prnews.pl/html.php/display?article=2711
    >

    > --
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

    Ale "fachowcy" z PKO BP stwierdzili, ze tak wielkiego banku system Profile nie
    jest w stanie obsluzyc...

  • 5. Data: 2003-06-13 11:24:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Ale "fachowcy" z PKO BP stwierdzili, ze tak wielkiego banku system
    > Profile nie jest w stanie obsluzyc...

    Czyli jest to kamyczek do tego, ze fachowcy zle stwierdzili ? :)

  • 6. Data: 2003-06-13 11:28:41
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Czyli jest to kamyczek do tego, ze fachowcy zle stwierdzili ? :)

    A to naprawde fachowcy, ze tak stwierdzili :-))))))
    A czy fachowcy nie stwierdzili, ze Softbank do tej pory nie wdrazal
    ZADNEGO scentralizowanego systemu?

    Pozdrawiam,
    Sebak

  • 7. Data: 2003-06-13 12:12:19
    Od: m...@p...onet.pl

    > A czy fachowcy nie stwierdzili, ze Softbank do tej pory nie wdrazal
    > ZADNEGO scentralizowanego systemu?
    Fachowcy chyba stwierdzili, ze Accenture wdrozylo dosc scentralizowanych
    systemow, w tym 2 w Polsce. To przeciez ich system mialby byc wdrazany.
    majapu

  • 8. Data: 2003-06-13 12:48:07
    Od: w...@o...pl

    > Czyli jest to kamyczek do tego, ze fachowcy zle stwierdzili ? :)

    Mam doswiadczenia z kilkoma systemami bankowymi, ale z Profile'm jeszcze do
    czynienia nie mialem wiec trudno mi cokolwiek powiedziec. Wiem tylko, ze na
    pewno w Polsce uzywa go BPH-PBK, KB i o ile sie nie myle INVEST BANK. Ale skoro
    wdrazaja go rowniez banki zagraniczne to moze i uciagnalby PKO PB...

  • 9. Data: 2003-06-16 12:34:07
    Od: w...@o...pl

    A tak na marginesie - wiadomo moze do kiedy ma zostac ogloszony zwyciezca??

  • 10. Data: 2003-06-17 09:35:33
    Od: t...@p...onet.pl

    > Czyli jest to kamyczek do tego, ze fachowcy zle stwierdzili ? :)

    Informacją, że trzeci bank na świecie wdrożył Profile jestem też strasznie
    zdziwiony. Niedawno była dyskusja na grupie i wielu twierdziło, że system
    ten .. jak w powyższym poście. Nic więc nie rozumiem. Czyżby na grupie
    zabierali głos "fachowcy" z PKOBP? Tensor1.