  • 1. Data: 2009-07-30 20:20:05
    Temat: Warning dla byków;-)
    Od: mmeissner <m...@g...com>

    Witam wszystkich:-)

    Oznajmiam wszem i wobec, ze po przerwie powróciłem znowu. Wśród
    nazwisk widzę znajome, jak np. Fatso i Jerzy Olszewski - tych witam
    gorąco, podobnie jaki i tych, którzy mnie jeszcze nie znają. Po co
    jestem? Otóż zbulwersowany nędznym poziomem komentarzy na rożnej maści
    portalach (ble ble ble, urośnie albo spadnie...) przede wszystkim
    pragnę podnieść poprzeczkę powyższych na znacznie wyższy poziom.
    Drugim moim celem jest uchronienie wielu naiwnych przed kolejnymi
    stratami, jakie ich czekają wskutek powyższego. Dla nich na początek
    parę uwag:

    1. Hossa skończyla się w 2000 roku, a anale, wmawiający Wam, że teraz
    jest ostatni czas, by kupić akcje, to naganiacze albo indolenci. Oni
    żerują na waszej naiwności. Są wyjatki, ale rzadkie- to jeszcze
    niektórzy z tych, których pamietam z grupy z przeszłości (M. Pryzmont,
    P. Rejczak, M.Rogalski, J. Maliszewski (choć nieco inna branża),
    Łukasz Wardyn (ostatnio widziałem go na TV Interia) jeżeli ktos z nich
    tu zagląda, to niezmiernie mi miło i pozdrawiam szczególnie) :-) Może
    kogoś pominąłem - dopiszę wkrótce.

    2. Fakt, ze nie ma hossy nie znaczy, że natychmiast wszystko należy
    sprzedać.Bessa sklada się z okresu wzrostow Kiedy przyjdzie ten czas?
    O tym wkrótce.

    3. OFE oraz cały system emerytalny to jeden wielki przekręt, który
    skończy się totalną plajtą. Nie należy grać z nimi w jednej druzynie.
    Biedni ci emeryci, których przeszłość to grabanie liści w parku, ale
    trudno ;-(( Ja osobiście nie należę nigdzie, a emeeryturę (wysoką) mam
    już z nieruchomości, w które zianwestowałem w okresie 2001-2004. Przy
    okazji, jestem jednym z nielicznych, którzy nie piszą dlatego, że
    zarabiać poprzez inwestowanie nie umieją. (Vide zarządzający z TFI
    oraz OFEm jak i tzw. doradcy finansowi, hehehehe ;-)

    4. Najważniejsze!!! Pod moim postem napotkacie z pewnością niebawem
    wiele komentarzy, wyśmiewających mnie, kpiących z tego, co piszę
    itp... itd... Ale ci starsi pamietają to, co zwykłem pisać kiedyś.
    Myślę, ze potwierdzą, iż moje komentarze miały znacznie wyższą
    trafność niż tych "specjalistow" którzy piszą teraz.

    A czemu piszę? Ano właśnie dlatego, że w miare rozowoju sytuacji i
    mojej bytności tutaj okażę się lepszy od nich. Jestem bezczelny i
    nieskromny tupeciarz? Tak jest!!!

    To na razie tyle. Teraz czekam na wyzwiska, słowa pelne krytyki itp
    itd... szczególnie że zakończę tym optymistycznym akcentem,( dla
    niedźwiedzi, czyli mojej drużyny) ;-) ze wzrosty nieubłaganie kończą
    się, a jesień przyniesie powrót do 10% spadków w ciagu dnia i dolara
    po 3,5-3,8.

    pozdrawiam
    MM (kiedyś również zanany jako Mors)

  • 2. Data: 2009-07-30 20:23:27
    Temat: Re: Warning dla byków;-)
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Marku troche za szybko straszysz........
    spokojnie........
    Bo wszystkich wypłoszysz a kto bedzie kupował ?

    pzdr
    Dars

  • 3. Data: 2009-07-30 20:27:38
    Od: Erion Kuka <p...@w...pl>

    mmeissner wrote:
    > Witam wszystkich:-)
    Witaj..

    ciaaaach...........

> [...]
    > niedźwiedzi, czyli mojej drużyny) ;-) ze wzrosty nieubłaganie kończą
    > się, a jesień przyniesie powrót do 10% spadków w ciagu dnia i dolara

    Pozyjemy, zobaczymy. Rozumiem, ze to sa Twoje typy. Masz jakies typy na
    konkretne walory up lub down?. Typuj typuj.. zycie zwryfikuje.

    > pozdrawiam
    > MM (kiedyś również zanany jako Mors)

    rowniez pozdrawiam
    EK

  • 4. Data: 2009-07-30 20:35:49
    Od: mmeissner <m...@g...com>

    Cześć, jak to miło, że jesteś:-)

    Przede wszystkim na razie wzbudzę powszechne rozbawienie i wesołość
    tych, którzy mnie nie znają. To są nowi, którzy i tak mi nie
    uwioerzą. Poza tym, OFE, mój naturalny wróg, i tak ZAWSZE będą
    kupować. Napiszę rano co nieco, co sądze o perspektywach na najbliższy
    okres (parę sesji) Anyway, I'm an inevitable harbinger of a
    disaster ;-) Pamietasz mój post z sierpnia zeszłego roku??? To był
    ostatni, jaki napisałem, i chyba pamietasz, że zapomiadałem
    KATASTROFĘ. Zresztą, sam spróbuję znaleźć.

    pozdrówka
    MM

  • 5. Data: 2009-07-30 20:56:39
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 30 Lip, 22:20, mmeissner <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > niedźwiedzi, czyli mojej drużyny) ;-)  ze wzrosty nieubłaganie kończą
    > się, a jesień przyniesie powrót do 10% spadków w ciagu dnia i dolara

    Punkt powrotu wybrałeś kolego perfekcyjnie.
    Najważniejsza i najbardziej symboliczna wartość SP500 od pół roku.
    Baaaardzo duże prawdopodobieństwo odbicia w dół.
    Nie wiem czy nie poszedłeś na łatwizne.

    Ale wiem, że w przyszłości jako 'tupeciarz' będziesz podawał prognozy
    wcześniej :)
    Mam nadzieję, że nie odbierasz tego co piszę jako krytykę. Chętnie
    będę czytał co napiszesz.

    pzdr

  • 6. Data: 2009-07-30 21:06:41
    Od: mmeissner <m...@g...com>

  • 7. Data: 2009-07-30 21:06:52
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 30-07-2009 o 22:20:05 mmeissner <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > zarabiać poprzez inwestowanie nie umieją. (Vide zarządzający z TFI
    > oraz OFEm jak i tzw. doradcy finansowi, hehehehe ;-)

    nawet nie w ZUS ? jak to sie robi ?
    a nie planujesz czasem wyjscia z tych nieruchomosci, czy wierzysz,
    ze to bedzie taki neverending winner

    > To na razie tyle. Teraz czekam na wyzwiska, słowa pelne krytyki itp

    ja tylko tak. Welcome back.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 8. Data: 2009-07-30 21:22:31
    Od: mmeissner <m...@g...com>

    Hmmm... Zdziwię Cię. Najwyższa wartość od pół roku nie oznacza, że
    wzrosty natychmiast się skończą. Na razie trochę analizy
    "psychologicznej" .

    Otóż tradycyjnie dopiero powrót Amerykanów z wakacji, czyli koniec
    sierpnia, powinien przynieść zmianę klimatu inwestycyjnego. Wrócą
    szczęśliwi i rozradowani, w świetnych humorach, bo anale napiszą im,
    że "bessa się skończyła, jest odbicie w gospodarce", i ci którzy
    jeszcze nie kupili akcji , rzucą na rynek pozostałe potencjalnie wolne
    środki (to oczywiście pewne uproszczenia, bo zawsze ktoś kupuje czy
    sprzedaje) Ale oczekiwanie na październik czyli "miesiąc bessy" i
    wyprzedzająca chęć sprzedaży stłumi jednocześnie popyt, zwiekszajac
    podaż. Wyceny akcji są już "w kosmosie", a średnie P/E dla spólek z
    S&P500 najwyższe w historii. (ciekawe, czy ktoś z panów szanownych
    anali był łaskaw uświadomić to maluczkim, którzy z angielskim są na
    bakier??? ) Dla kogoś znającego nieco psychologie rynku jest jasne, że
    TAK BYC MUSI. koniec i kropka.

    Teraz co na wykresie - ja za najważnijeszy uważam nie S&P tylko DJIA.
    Jest na nim do zakrycia luka pomiędzy ok. 9100 a jakieś 10500, +- 200
    pkt. Górki szukałbym między 9500 - 9700 a jeżeli będzie wielki
    optymizm pod wpływem super danych ekonomicznych, wyjście nieco ponad
    10000. I to wszystko. Stawiam jednak na to, że DJIA zakończy poniżej
    10000. Tutaj należy zabezpieczyć sobie emeryturę nabywając
    długoterminowy pakiet SSSSSSS ;-))))

    Jeżeli są chetni na jakiś drobny zaklad o np. 10000 euro (mogą być
    anale) ;-) przyjmuję. ;-))

    Alternatywą jest górka juz teraz, ale nie wydaje mi się. Mogę zmienić
    zdanie po przeczytaniu komentarzy weekendowych w USA.

    pozdrówka
    MM

    (ciach)

  • 9. Data: 2009-07-30 21:26:56
    Od: mmeissner <m...@g...com>

    (ciach)

    Sorry, ale napisałem chyba na priva komentarz. Nie chce mi się pisać
    jeszcze raz, bo duzo tego, Bądż tak mily i wyśłilj nagrupę, albo
    odeslij mi. z góry thanks

    pozdr
    MM

  • 10. Data: 2009-07-30 21:39:49
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 30 Lip, 23:26, mmeissner <m...@g...com> wrote:
    > (ciach)
    >
    > Sorry, ale napisałem chyba na priva komentarz. Nie chce mi się pisać
    > jeszcze raz, bo duzo tego, Bądż tak mily i wyśłilj nagrupę, albo
    > odeslij mi. z góry thanks

    Jest dobrze, do mnie doszło to co dwie linijki wyżej.
    To co trzeba jest dwa wątki wyżej.