  • 1. Data: 2007-01-27 10:58:18
    Temat: Warunki KK w BZWBK
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Czy ktoś może powiedzieć, do jakiej kwoty wyraża się zgodę na egzekucję przy
    kartach kredytowych BZWBK?
    Czy jest to np. limit x2, czy stała kwota?
    Infolinia uważa że tego nie wiadomo i to pokaże się dopiero na umowie o
    kartę ;-) Jeżeli to dziwactwo jest prawdą będę wdzięczny jeżeli ktoś
    podzieli "swoją" kwotę z oświadczenia przez limit i wynik wpisze do posta.

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

  • 2. Data: 2007-01-27 11:30:58
    Temat: Re: Warunki KK w BZWBK
    Od: "marian r" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może powiedzieć, do jakiej kwoty wyraża się zgodę na egzekucję przy
    > kartach kredytowych BZWBK?
    > Czy jest to np. limit x2, czy stała kwota?

    Umowe podpisywalem w grudniu 2005 i bylo to limit x2
    Nie wiem jak jest teraz bo karte po roku zlikwidowalem