  • 1. Data: 2002-08-28 07:55:30
    Temat: Warunki umowy kredytowej
    Od: "KuFeL" <k...@g...pl>

    Mam w pewnym banku kredyt na mieszkanie i w umowie w zobowiazaniach kredyt
    obiorcy napisane jest ze musze na konto w tym banku przelewac srodki z tyt
    ulu dochodow oraz informowac bank o nowo otwartych rachunkach w innych ban
    kach i kredytach. Jak w praktyce to wyglada? W teorii to wiem ze wszystko
    sie moze zdarzyc. Ale otworzylem konto w Mille i chcialbym teraz tam przel
    ewac swoja pensje a na rachunek w tamtym banku przelewac kwote niezbedna do
    splaty raty kredytu mieszkaniowego. Splacie kredytu to nie zagrozi. Ale czy
    cos moze mi bank zrobic? Np. wymowic kredyt itp.?

    KuFeL