  • 1. Data: 2007-02-12 09:39:24
    Temat: Waznosc karty
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Wczoraj chcialem wyplacic z bankomatu pieniadze..a tu bonus.Karta stracila
    waznosc.
    I teraz mam pytanie.Ile sie czeka na wydanie nowej karty? Bo chyba dadza mi
    nowa.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-12 09:46:21
    Temat: Re: Waznosc karty
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I teraz mam pytanie.Ile sie czeka na wydanie nowej karty? Bo chyba dadza
    > mi
    > nowa.

    Zazwyczaj czeka sie ok. minus jednego miesiaca - czyli automatycznie
    wznowiona karte otrzymujesz na ok miesiac przed uplywem terminu starej.
    A co to za bank?
    Moze zaznaczyles w opcjach, ze nie chcesz wznowienia?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-02-12 10:00:59
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > A co to za bank?
    > Moze zaznaczyles w opcjach, ze nie chcesz wznowienia?

    Bank to PKO.
    Konto zalozylem jak bralem kredyt studencki(jakies 4 lata temu-studia juz
    skonczylem i kredyt tez sie skonczyl).Ale nie przypominam sobie zebym cos
    zaznaczal...

  • 4. Data: 2007-02-12 12:01:05
    Od: "MarcinB" <a...@g...pl>

    JarY <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > waznosc.
    > I teraz mam pytanie.Ile sie czeka na wydanie nowej karty? Bo chyba dadza mi

    Karta napewno czeka na ciebie w Twiom oddziale PKOBP :) lub zapomnieli
    wysłać :P

  • 5. Data: 2007-02-12 12:14:57
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Karta napewno czeka na ciebie w Twiom oddziale PKOBP :) lub zapomnieli
    > wysłać :P

    albo poczta ja zgubila...

  • 6. Data: 2007-02-12 12:36:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RobertS <r...@x...pl> writes:

    > albo poczta ja zgubila...

    Pewnie wysłali na stary adres, jeśli zmieniał.

    MJ

  • 7. Data: 2007-02-13 22:36:38
    Od: Sierp <s...@n...net>

    JarY napisał(a):
> [...]
    > waznosc.
    > I teraz mam pytanie.Ile sie czeka na wydanie nowej karty? Bo chyba dadza mi

    tez mialem taka niespodzianke... okazalo sie, ze BPH jako adres
    korespondencyjny mialo wpisany moj oddzial... a bylem 3tyg wczesniej
    w oddziale pytajac, czy przesla karte "tak tak, pewnie juz jest wyslana"
    Ciekawe, co by bylo, gdybym przegapil i bylbym wlasnie za granica,
    z jedyna karta wlasnie tracaca waznosc...

    Sierp