  • 1. Data: 2008-09-13 18:52:11
    Temat: Waznosc ubezpieczenia a zastrzezenie KK
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Na forum mBanku toczy sie dyskusja o tym, ze ubezpieczenie
    dodane do kart gold i platinum mB przestaje dzialac
    z chwila zastrzezenia karty:
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=853919&t=8
    53919&sr=ld&pn=1&cat=0

    Wydaje mi sie, ze to jest jakies koriozum, kradna nam portfel,
    zastrzegamy karte by dostac nowa i wtedy przestaja dzialac
    ubezpieczenia.
    A jak to jest w innych bankach?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-09-13 19:58:13
    Temat: Re: Waznosc ubezpieczenia a zastrzezenie KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin napisał(a):
    > A jak to jest w innych bankach?

    A co jest napisane w umowie/regulamienie ?

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-09-13 21:11:45
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    >
    > Wydaje mi sie, ze to jest jakies koriozum, kradna nam portfel,
    > zastrzegamy karte by dostac nowa i wtedy przestaja dzialac

    Jak już podajesz informacje, to podawaj wszystkie.
    Nie ubezpieczenie, a ubezpieczenie PODRÓŻNE, dodawane do tych kart.

    M.