  • 1. Data: 2009-03-15 22:36:43
    Temat: Wczoraj zastrzeżona karta w systemie transakcyjnym cały czas aktywna.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Czy to oznacza, że w rzeczywistości także jest aktywna ? Czy to
    normalne ? Bank ING BSK.

  • 2. Data: 2009-03-15 22:54:35
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    szczurwa napisał(a):
    > Czy to oznacza, że w rzeczywistości także jest aktywna ? Czy to
    > normalne ? Bank ING BSK.

    spróbuj zrobić transakcję to się przekonamy :)

  • 3. Data: 2009-03-15 23:02:05
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Mar, 18:54, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > spróbuj zrobić transakcję to się przekonamy :)

    Albo wrecz podaj numer i date waznosci na grupie. Nie masz nic do
    stracenia, a ktos moze zyskac! :D

  • 4. Data: 2009-03-15 23:26:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bradley.st wrote:

    > Albo wrecz podaj numer i date waznosci na grupie. Nie masz nic do
    > stracenia, a ktos moze zyskac! :D

    :)

  • 5. Data: 2009-03-17 08:54:48
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Czy to oznacza, że w rzeczywistości także jest aktywna ? Czy to
    normalne ? Bank ING BSK.

    hmm, ja parę dni temu zastrzegałem kartę i zastrzeżenie było widoczne
    od razu.
    Może ponów zastrzeżenie (musi być potwierdzone kodem sms),
    bo może coś poszło nie tak.

    pzdr
    t.

  • 6. Data: 2009-03-17 09:40:24