  • 1. Data: 2010-08-15 12:22:52
    Temat: Wiara w społkę czyni cuda: za 500 tys 15,19% EEX
    Od: k...@p...onet.pl

    EKO EXPORT S.A. wejdzie na GPW
    04-07-08 12:07:07:25, ISB, parkiet.com, ekoexport.pl, opr. KG -
    gospodarkaslaska.p
    Bielska firma z branży „clean technologies” planuje w ciągu najbliższego
    roku
    debiut na stołecznej Giełdzie Papierów Wartościowych.

    Wrocławski Dom Maklerski (WDM) informuje w komunikacie, że w ramach pre-IPO
    objął za pośrednictwem funduszu private equity Privilege Capital Management
    S.A.15,19% akcji EKO EXPORT-u. W ramach całej przeprowadzonej oferty pozyskał
    dla spółki finansowanie w łącznej wysokości 1,25 mln PLN. W dalszej części
    komunikatu WDM informuje, że „Eko Eksport S.A. w ciągu 12 miesięcy zadebiutuje
    na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie"
    Na pozyskane 1,25 mln PLN składa się 750 tys. PLN kapitału od inwestorów oraz
    500 tys. PLN pożyczki konwertowanej na akcje od Privilege Capital Management
    S.A.

    „Konwersja dotychczasowej pożyczki na udziały i zwiększenie zaangażowania w
    Eko Export to wyraz wiary w tę firmę, a jednocześnie kolejny krok w budowie
    portfela ciekawych, rozwijających się spółek, gwarantujących ponadprzeciętne
    stopy zwrotu z inwestycji" - powiedział prezes PCM Adrian Dzielnicki, cytowany
    w komunikacie.

  • 2. Data: 2010-08-15 14:49:44
    Temat: Re: Wiara w społkę czyni cuda: za 500 tys 15,19% EEX
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 15.08.2010 14:22, k...@p...onet.pl pisze:
    > EKO EXPORT S.A. wejdzie na GPW
    > 04-07-08 12:07:07:25, ISB, parkiet.com, ekoexport.pl, opr. KG -
    > gospodarkaslaska.p
    ---cut---

    spałeś z Charlie?
    Za wcześnie nagoniłeś trochę. Teraz pakować się można.
    przemon

  • 3. Data: 2010-08-15 17:32:43
    Od: k...@p...onet.pl

    > ---cut---
    >
    > spałeś z Charlie?
    > Za wcześnie nagoniłeś trochę. Teraz pakować się można.
    > przemon

    Czytanie za zrozumieniem-zakres szkoły podstawowej. Masz to jeszcze do odrobienia.

    hehe, nie naganiałem na spanie z Charlie; -ale tu, na tym forum, prawie Wszyscy
    są dumni ze śpią z Charlie. Ty też się pakuj, jesli napisaleś, że już można i
    rób wartę z Charlie. Powodzenia i też tak zarabiaj, ja wolę na EEX, na MWTRADE
    itd. na NC.

    kroovka

  • 4. Data: 2010-08-18 11:12:51
    Od: k...@p...onet.pl