  • 1. Data: 2009-11-18 18:15:04
    Temat: Wielka kradzież danych z kart kredytowych
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Witam!

    http://www.dziennik.pl/swiat/article485276/Wielka_kr
    adziez_danych_z_kart_kredytowych.html

    Niemieckie banki rozpoczynają wymianę co najmniej 100 tysięcy kart
    kredytowych. Powodem największej w Europie operacji tego typu są obawy, że
    dane osobiste posiadaczy kart zostały skradzione. Koszt wymiany przekroczy
    zapewne pół miliona euro.

    --
    Pozdrawiam,
    TheZas

    - Zagłoba miał konia, pod którym się uginał.-

  • 2. Data: 2009-11-18 20:08:40
    Temat: Re: Wielka kradzież danych z kart kredytowych
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    TZ pisze:
> [...]
    > dane osobiste posiadaczy kart zostały skradzione. Koszt wymiany przekroczy

    Pół miliona euro / 100 tysięcy kart = 5 EUR na kartę... W "starej" UE
    tak drogie są poczty czy fabryki plastiku? Chyba, że to "koszt" zgodny z
    TOiP owych banków, to faktyyycznie... jak to jest, że w jednym banku
    duplikat kosztuje 0zł (mbank, citi ), w drugim 30zł a w jeszcze innym 80zł ?

    Michał

  • 3. Data: 2009-11-19 17:58:17
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 18 Lis, 19:15, TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote:
    > Witam!
    >
    > http://www.dziennik.pl/swiat/article485276/Wielka_kr
    adziez_danych_z_k...

    > Niemieckie banki rozpoczynają wymianę co najmniej 100 tysięcy kart

    a mi w ubiegłym tygodniu WBK wymieniło kartę walutową - w ramach
    "prewencji"
    ciekawe czy to związane z pobytem w Indiach czy tez jakiś wyciek był

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl