  • 1. Data: 2013-02-22 12:10:29
    Temat: Wiśnie wiśnie od Getina, wielka kasa się zaczyna :)
    Od: Benny <j...@g...com>

    http://getinup.pl/form/app/main/ror_getinup_zyskaj_3
    90_zl_022013/index.php?gnbaffid=g

  • 2. Data: 2013-02-22 12:13:29
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu piątek, 22 lutego 2013 12:10:29 UTC+1 użytkownik Benny napisał:
    > http://getinup.pl/form/app/main/ror_getinup_zyskaj_3
    90_zl_022013/index.php?gnbaffid=g

    Eeee... "Płaz" przyjmie za drobne rachunki płatność przez NFC?

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-02-22 15:02:17
    Od: eSJot <s...@i...pl>

    witam,

    pogadałem z gościem z infolinii, przy okazji dowiedziałem się, że
    getinonline to coś całkiem innego niż getin :)

    trzeba mieć telefon z nfc w timobajl, karta jest wirtualna w telefonie
    (aplikacja android), tak więc ja odpadam :(

    pozdrawiam
    sj

  • 4. Data: 2013-02-24 11:07:09
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lutego 2013 15:02:17 UTC+1 użytkownik eSJot napisał:
> [...]
    >

    > trzeba mieć telefon z nfc w timobajl, karta jest wirtualna w telefonie
    >
    > (aplikacja android), tak więc ja odpadam :(

    Z czego wynika ten wymóg że musi być t-Mobile?

  • 5. Data: 2013-02-24 11:27:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 24.02.2013 11:07, Piotr Hołda wrote:

    > Z czego wynika ten wymóg że musi być t-Mobile?

    Bo tylko 2 operatorow oferuje NFC - Orange i T-Mobile. I tylko w
    T-Mobile jest to powaznym i rozsadnym rozwiazaniem niestety na chwile
    obecna - MyWallet.

    "Na chwilę obecną płatności z wykorzystaniem MyWallet są dostępne w
    bankach: Raiffeisen Polbank, mBank, Getin Bank i Noble Bank. Jesteśmy w
    trakcie ustalania szczegółów z kolejnymi bankami."

    A Orange Cash tylko mBank (stworzyli to we wspolpracy z mBankiem). I
    jest to troche bez sensu, bo u nich to karta przedplacona.

    http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4002836765,ti
    tle,Orange-Cash,article.html

    http://www.t-mobile.pl/pl/mywallet

  • 6. Data: 2013-02-24 13:43:56
    Od: W <w...@w...pl>

    neoniusz wystukał, co następuje:

    > Bo tylko 2 operatorow oferuje NFC - Orange i T-Mobile. I tylko w
    > T-Mobile jest to powaznym i rozsadnym rozwiazaniem niestety na chwile
    > obecna - MyWallet.
    >
    > [ciach]

    w ogóle to ja troche /no comprendo/ dlaczego w ogóle tam musi być udział
    operatora?! jest sobie taki Google Wallet, który też ma blokady na
    operatora, ale jak się uprzeć to działa u każdego (tj. w USA)... dlaczeog
    więc banki tak się pałują, żeby to koniecznie było u konkretnego operatora,
    i to koniecznie jeszcze jak ma się ofertę abonamentową? bez sensu...

  • 7. Data: 2013-02-24 15:38:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 24 Feb 2013 12:43:56 +0000, W napisał(a):

> [...]
    > konkretnego operatora,
    > i to koniecznie jeszcze jak ma się ofertę abonamentową? bez sensu...

    Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o ... ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-02-24 18:37:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 24 Feb 2013 11:27:25 +0100, neoniusz napisał(a):

    > http://www.t-mobile.pl/pl/mywallet

    Wychodzi, że działa nie tylko na Androidzie ale też na Symbianie - Nokia
    808 tylko że ona też nieźle kosztuje. Do tego trzeba mieć kartę sim nfc
    także sporo kombinowania aby się zadać z getinem. Jak ktoś chce wymienić
    telefon to jeszcze ale tak to chyba sensu większego nie ma.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-02-24 22:40:47
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lutego 2013 18:37:42 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    >
    > także sporo kombinowania aby się zadać z getinem. Jak ktoś chce wymienić
    >
    > telefon to jeszcze ale tak to chyba sensu większego nie ma.

    Nie ma. Za dużo kombinowania a i tak więcej trzeba dopłacić do abonamentu.
    Niemniej jednak, większość moich znajomych odczuwa jakąś chorobliwą potrzebę
    posiadania smartfona. Dla nich te promocje mogą być kuszące.

  • 10. Data: 2013-02-25 18:06:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 24 Feb 2013 13:40:47 -0800, Piotr Hołda napisał(a):

> [...]
    > abonamentu. Niemniej jednak, większość moich znajomych odczuwa jakąś
    > chorobliwą potrzebę posiadania smartfona. Dla nich te promocje mogą być

    Same smartfony to chyba nie są złe, no ale zależy co kto potrzebuje.
    Jednak te z NFC to już raczej sporo kosztują, no i do tego trzeba je mieć
    w zasadzie tylko w t-mobile, więc za dużo klientów to chyba nie nałapią.

    --
    xbartx