  • 1. Data: 2004-08-11 07:15:46
    Temat: Wniosek o kartę kredytowa do eKonta mBanku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Wypełniłem wniosek o otwarcie eKonta i eMaxa. Czekam teraz na umowę.
    Przeglądam jeszczae raz te wnioski i opis zakładania konta i jakoś nie
    mogę znaleźć czy otrzymam automatycznie kartę debetową do eKonta. Jeśli
    nie to kiedy będę mógł się o nią starać, co należy wypełnić i ile będę
    czekał.

  • 2. Data: 2004-08-11 08:13:38
    Temat: Re: Wniosek o kartę kredytowa do eKonta mBanku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    jureq wrote:

> [...]
    > mogę znaleźć czy otrzymam automatycznie kartę debetową do eKonta.
    > Jeśli nie to kiedy będę mógł się o nią starać, co należy wypełnić i

    Oczywiście błąd w temacie: chodzi o zwykłą kartę debetową

  • 3. Data: 2004-08-13 22:18:53
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście błąd w temacie: chodzi o zwykłą kartę debetową

    nie otrzymasz jej automatem, musisz zamowic osobno, najlepiej odrazu jak do
    ciebie zadzwonia w sprawie aktywacji