  • 1. Data: 2005-08-16 21:35:46
    Temat: Wnisek o KK w ING
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Mam przed sobą wniosek na KK z ING do wypełnienia i w miejscu na "Imię i
    Nazwisko do umieszczenia na kracie" maksymalnie można wpisać 19 znaków no i
    moje imię i nazwisko się nie mieści. A na innych kartach nie było nigdy
    problemu z umieszczeniem pełnego imienia i nazwiska. Bez sensu jest ten
    wiosek i tak ich karta KK jeśli tylko 19 liter umieją tam zmieścić. Ktoś się
    już spotkał z tym problemem.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-08-16 21:53:15
    Temat: Re: Wnisek o KK w ING
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    witam,
    zazwyczaj jest jeszcze jedna rubryka - CIĄG DALSZY NAZWISKA GDY NAZWISKO
    DWUCZŁONOWE LUB GDY... cos w tym stylu. jesli nie ma to naprawde lipa...
    jesli jest to normalny papierowy wniosek to po prostu musisz wpisac tam cale
    nazwisko - przeciez nie utniesz i nie wstawisz na karcie pol nazwiska :-/
    gratuluje banku...
    pozdrawiam,
    ksywka

  • 3. Data: 2005-08-16 22:02:43
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    > wiosek i tak ich karta KK jeśli tylko 19 liter umieją tam zmieścić. Ktoś się

    i w czym problem?
    umiesc na karcie pierwsza litere imienia i nazwisko

    pozdrawiam
    kursor

  • 4. Data: 2005-08-16 22:05:45
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    > naprawde lipa... jesli jest to normalny papierowy wniosek to po prostu musisz
    wpisac tam cale nazwisko - przeciez nie utniesz i

    i czego tu gratulowac?
    przeciez to jest rubryczka "Imie i nazwisko do umieszczenia na karcie"
    przeciez imie i nazwisko na pewno jest rubryczke wczesniej
    podaj jakis link do wniosku, ktory zawiera
    "CIĄG DALSZY NAZWISKA GDY NAZWISKO DWUCZŁONOWE LUB GDY..."
    chetnie sie zapoznam

    pozdrawiam
    kursor

  • 5. Data: 2005-08-16 22:08:03
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

  • 6. Data: 2005-08-16 22:13:06
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    ojjj widac ze z bankiem to za wiele wspolnego nie macie. linka nie podam ale
    zapraszam do najblizszego oddzialu chociazby bzwbk. imie i nazwisko do
    wstawienia na karte musi byc dokladnie imieniem i nazwiskiem a nie pierwsza
    literka imienia i nazwiskiem ani tez nie moze byc linkiem do tego co wyzej.
    najprawdopodobniej nie ma tego ograniczenia wstawionego we wniosku
    internetowym tylko jest tyle kratek (znaczy sie 19) wstawionych we wniosku
    papierowym. trzeba wpisac cale imie i nazwisko i juz.
    dobranoc,
    ksywka

  • 7. Data: 2005-08-16 22:17:53
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    ograniczenia wstawionego we wniosku internetowym tylko
    > jest tyle kratek (znaczy sie 19) wstawionych we wniosku papierowym. trzeba wpisac

    srutu tutu

    kursor

  • 8. Data: 2005-08-16 22:41:06
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    ograniczenia wstawionego we wniosku internetowym tylko
    > jest tyle kratek (znaczy sie 19) wstawionych we wniosku papierowym. trzeba wpisac

    z pomocy do wniosku internetowego w ING:
    "Pole "Imię i nazwisko do umieszczenia na karcie" może mieć maksymalnie 25 znaków.

    Przykład
    Imię i nazwisko:
    Anna Kowalska-Nowakowska
    Nadruk na karcie:
    A.Kowalska Nowakowska
    lub
    Anna Nowakowska"

    pozdrawiam
    kursor

  • 9. Data: 2005-08-17 05:12:10
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia Wed, 17 Aug 2005 00:41:06 +0200, kursor napisał(a):

    > z pomocy do wniosku internetowego w ING:
    > "Pole "Imię i nazwisko do umieszczenia na karcie" może mieć maksymalnie 25 znaków.
> [...]

    Żaden geniusz w tym banku nie wpadł na to, że "Anna Kowalska-Nowakowska" to
    24 znaki i wejdzie w całości? :)

    --
    Jacek

  • 10. Data: 2005-08-17 08:15:25
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Żaden geniusz w tym banku nie wpadł na to, że "Anna Kowalska-Nowakowska" to
    > 24 znaki i wejdzie w całości? :)

    a wpadles na to geniuszu, ze wcale imie i nazwisko nie musi przekraczac 25 znakow
    aby je napisac w takiej formie? ;-)

    pozdrawiam
    kursor