  • 1. Data: 2004-11-16 11:45:08
    Temat: WorldPay i Inteligo
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Czy komuś udało się przepchać kartę Inteligo przez WorldPay?
    Dla wszystkich możliwych kombinacji stale dostaję ten sam
    komunikat:
    "Sorry this transaction has been declined by your card issuer. "
    Jest to totalne łgarstwo gdyż według Inteligo nie ma nawet żadnej
    próby autoryzacji.
    Należę do grupy pechowców czy ten cały WorldPay jest do d... ?
    Z kartami mBanku są u nich te same numery?
    Ech, gdy mogę to zawsze wybieram iBill i nie ma problemów.

    pzd. Pix

  • 2. Data: 2004-11-16 11:54:15
    Temat: Re: WorldPay i Inteligo
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z kartami mBanku są u nich te same numery?
    > Ech, gdy mogę to zawsze wybieram iBill i nie ma problemów.

    Płacę VE inteligo naprawdę w wielu serwisach poza naszymi granicami kraju i
    jeszcze nigdy nie było porblemów,
    a sms o autoryzacji danej kwoty jest w max 10s po kliknieciu proceed,

    ale fakt w worldpay jeszcze nie placilem,

    sprobuj usunac polskie znaki z danych, wedlug mnie jakas daną podajesz nie
    tak :)

  • 3. Data: 2004-11-16 12:05:44
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > ale fakt w worldpay jeszcze nie placilem,
    >
    > sprobuj usunac polskie znaki z danych, wedlug mnie jakas daną podajesz
    nie
    > tak :)

    Wypróbowałem już chyba wszystkie możliwe kombinacje z literami
    dużymi, małymi, pliterką i bez, a efekt zawsze jest ten sam.
    Zastanawiające jest to, że w Inteligo twierdzą, że nie obserwują zadnej
    próby autoryzacji, więc wygląda na to, że WorldPay z niewiadomych
    przyczyn nawet nie usiłuje jej sprawdzic tylko od razu olewa - że też
    ludziska podpisują umowy z takim g... serwisem :-(

    Pix

  • 4. Data: 2004-11-16 17:22:39
    Od: "plumpcio" <p...@p...onet.pl>

    pix wrote:
    > Czy komuś udało się przepchać kartę Inteligo przez WorldPay?
    > Dla wszystkich możliwych kombinacji stale dostaję ten sam
    > komunikat:

    poczytaj troche watkow nizej, byl dokladnie ten sam temat. Niestety nie da
    sie zaplacic VE inteligo w worldpay. Probowalem dwoma kartami i nic, dopiero
    przy zwyklej VC kasa poszla.

    --
    pozdr.

  • 5. Data: 2004-11-16 23:02:11
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > poczytaj troche watkow nizej, byl dokladnie ten sam temat.

    fakt, nie zauważyłem

    > Niestety nie da
    > sie zaplacic VE inteligo w worldpay. Probowalem dwoma kartami i nic,
    > dopiero przy zwyklej VC kasa poszla.

    więc jednak :-(
    mBank olewają podobnie? Niestety nie mam ich karty więc
    nie mogę sprawdzić osobiście - może ktoś się podzieli swoimi
    doświadczeniami?

    > pozdr.
    równ.
    Pix

  • 6. Data: 2004-11-17 09:14:58
    Od: "plumpcio" <p...@p...onet.pl>

    pix wrote:
    > mBank olewają podobnie? Niestety nie mam ich karty więc
    > nie mogę sprawdzić osobiście - może ktoś się podzieli swoimi
    > doświadczeniami?

    mozna zaplacic np. eKarta z mBanku - czyli karta wirtualna, ktora dziala tak
    samo jak zwykla VC

    --
    pozdr.

  • 7. Data: 2004-11-17 10:58:18
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > mozna zaplacic np. eKarta z mBanku - czyli karta wirtualna, ktora dziala
    tak
    > samo jak zwykla VC

    tzn. mówisz z teorii czy też ta VC, którą przetestowałeś w WorldPay
    to była eKarta właśnie?

    > pozdr.
    równ.
    Pix

  • 8. Data: 2004-11-17 12:18:15
    Od: "plumpcio" <p...@p...onet.pl>

    pix wrote:
    > tzn. mówisz z teorii czy też ta VC, którą przetestowałeś w WorldPay
    > to była eKarta właśnie?

    sprawdzone w praktyce :) kilka dni temu dostalem ekarte i przetestowalem bo
    mialem wlasnie jedna platnosc do wykonania w worldpay- dziala swietnie.

    --
    pozdr.

  • 9. Data: 2004-11-17 12:52:05
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > sprawdzone w praktyce :) kilka dni temu dostalem ekarte i przetestowalem
    > bo mialem wlasnie jedna platnosc do wykonania w worldpay- dziala
    > swietnie.

    no to teraz mam już pełną jasność :-)
    thx.

    > pozdr.