  • 1. Data: 2007-08-24 21:57:50
    Temat: Wpadka DB
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Zglosilem 10.08 zawieszenie PZ na 1 miesiac, mialo zawiesic od 12.08 mam
    papier na to,
    a dzisiaj bylem w oddziale zawiesic na kolejne 3 miesiace i okazalo sie ze
    PZ nie zawieszony,
    nikt nic nie wie o moim wniosku z 10.08. ?????? Gdybym mial forse na koncie
    to sciagneliby
    ja i mialbym klopot.

    Poza tym twierdzi dzisiaj doradca, ze DB nie zawiesza PZ a jedynie je
    likwiduje,
    natomiast wniosek ma tytul ' Jednorazowe odwolanie polecenia zaplaty' i
    wpisuje sie
    we wniosku konkretna date odwolania.

    Cos mi tu nie pasuje, do oddzialu mam daleko, nie chce mi sie jezdzic a
    bede musial,
    szkoda ze moj DB nie radzi sobie z tak prostymi sprawami :(

    Jarek

  • 2. Data: 2007-08-24 22:04:43
    Temat: Re: Wpadka DB
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fanjpo$7np$1@news.onet.pl, *a* wrote:
> [...]
    > likwiduje,
    > natomiast wniosek ma tytul ' Jednorazowe odwolanie polecenia zaplaty'

    No to chyba zaczynasz trollowac. Najpierw jakies brednie o mille teraz o DB.
    Wypelniles wniosek *ODWOLANIA* *wykonanego* polecenia zaplaty w
    regulaminowym terminie 30 dni - wiec o co ci chodzi?
    Nie spotkalem sie zeby mozna bylo zawiesic wykonywanie czzasowe PZ. Nalezy
    je zlikwidowac i po sprawie - potem ewentualnie przywrocic.
    Odwoluje sie wykonane PZ.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-08-24 22:25:11
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fankvf$5cp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > In news:fanjpo$7np$1@news.onet.pl, *a* wrote:

    >Brednie o Mill.
    Masz prawo do wlasnego zdania :)

    > No to chyba zaczynasz trollowac
    ???????
    .
    > Wypelniles wniosek *ODWOLANIA* *wykonanego* polecenia zaplaty w
    > regulaminowym terminie 30 dni - wiec o co ci chodzi?

    Wypelnilem wniosek przed realizacja PZ wlasnie po to zeby ono nie bylo
    *wykonane*

    > Nie spotkalem sie zeby mozna bylo zawiesic wykonywanie czzasowe PZ.

    Jezeli zajrzysz do TOiP Mill. to dowiesz sie ze to jest mozliwe. ( tam
    akurat mozna na
    1 miesiac zawiesic)

    Jarek

    e.

  • 4. Data: 2007-08-24 22:34:55
    Od: "a" <r...@o...eu>

> [...]
    > Nie spotkalem sie zeby mozna bylo zawiesic wykonywanie czzasowe PZ. Nalezy
    > je zlikwidowac i po sprawie - potem ewentualnie przywrocic.

    No ok, z tym Mill. moze, nie do konca prawda. Ale jezeli 10.08, zawieszam,
    likwiduje
    PZ, to chyba 24.08 nie powinnien mi dobijac sie do konta, prawda ?

    Zwlaszcza ze w centrali nic nie wiedza o moim wniosku z 10.08.

    Wypelnilem wniosek dzisiaj ponownie, i mam przyniesc moja kopie z 10.08 bo
    doradca
    nie moze uwierzyc ze on gdzies zaginał, jasne?

    Poza tym tytul wnisku 'Jednorazowe odwolanie PZ' mnie niepokoi bo sugeruje
    ze odwoluje
    jeden cykl platnosci.

  • 5. Data: 2007-08-24 22:47:14
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fanlv9$bpj$1@news.onet.pl, *a* wrote:

    > No ok, z tym Mill. moze, nie do konca prawda. Ale jezeli 10.08,
    > zawieszam, likwiduje
    > PZ, to chyba 24.08 nie powinnien mi dobijac sie do konta, prawda ?

    Nie ma czegos takiego jak zawieszenie. Jest likwidacja i odwolanie
    *wczesniej* *wykonanej* juz platnosci.

    > Zwlaszcza ze w centrali nic nie wiedza o moim wniosku z 10.08.
    >
    > Wypelnilem wniosek dzisiaj ponownie, i mam przyniesc moja kopie z
    > 10.08 bo doradca
    > nie moze uwierzyc ze on gdzies zaginał, jasne?

    Wywali pewnie do kosza go, bo odwolales platnosc ktora na dzien zlozenia
    wniosku nie byla wykonana. Czyli bez sensu.

    > Poza tym tytul wnisku 'Jednorazowe odwolanie PZ' mnie niepokoi bo
    > sugeruje ze odwoluje
    > jeden cykl platnosci.

    Mialem racje. Trollujesz.
    EOT z mojej strony.

  • 6. Data: 2007-08-24 23:18:05
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fannf6$aev$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > In news:fanlv9$bpj$1@news.onet.pl, *a* wrote:

    > Nie ma czegos takiego jak zawieszenie. Jest likwidacja i odwolanie
    > *wczesniej* *wykonanej* juz platnosci.

    Chodzilo mi o to zeby PZ, przestal funkcjonowac. Złozylem wniosek ( to ze
    kobieta
    twierdzila ze mozna zawiesic to jej problem nie moje widzimisie ) od 13.08
    nie mial
    PZ funkcjonowac.

    > Wywali pewnie do kosza go, bo odwolales platnosc ktora na dzien zlozenia
    > wniosku nie byla wykonana. Czyli bez sensu.

    Rzeczywiscie bez sensu piszesz. Bo wniosek sluzyl temu zeby 15.08 PZ mi
    kaski
    nie sciagnal. Dla pewnosci wycofalem kaske z konta i dobrze zrobilem :)

    Usilujesz mi udowodnic ze chce *odwolac* zrealizowany przelew, natomiast ja
    chcialem
    zeby po (odwolaniu, zawieszeniu, likwidacji PZ, nazywaj jak chcesz ) bank
    mi juz w ramach PZ nie pobieral
    kasy..

    > Mialem racje. Trollujesz.

    Moze ja pisze niejasno, natomiast Ty masz na pewno klopoty ze zrozumieniem.
    Za duzo trolli masz chyba w swoim zyciu, skoro ich weszysz wszedzie dookola
    :)

  • 7. Data: 2007-08-25 08:56:43
    Od: Ra <w.stopce>

    a napisał(a):
    > Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    > wiadomości news:fannf6$aev$1@nemesis.news.tpi.pl...

    [ciach]

> [...]
    > chcialem
    > zeby po (odwolaniu, zawieszeniu, likwidacji PZ, nazywaj jak chcesz ) bank
    może czegoś nie rozumiem ale to nie bank pobiera kasę tylko firma w
    której zobowiązałeś się w co miesiąc płacic za jakąś usługę
    Więc dlaczego w tej firmie nie odwołasz platności czy usługi. Bo nie
    podejrzewam że chcesz zwyczajnie nie płacic za coś z czego korzystasz

  • 8. Data: 2007-08-25 09:15:06
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "Ra" <w.stopce> napisał w wiadomości

> [...]
    > Więc dlaczego w tej firmie nie odwołasz platności czy usługi. Bo nie
    > podejrzewam że chcesz zwyczajnie nie płacic za coś z czego korzystasz

    Dobrze ze nie podejrzewasz. I juz tez nie rozumiem.
    Na pewien czas chcialem zawiesic PZ na rzecz Ery. Era polecila mi zwrocic
    sie z tym
    to banku. A bank zlecenie (zawieszenia, likwidacji ) przyjal. na druku
    " Jednorazowe odwolanie polecenia zaplaty " .

    Bylo to 10.08, wczoraj przypadkowo dowiedzialem sie ze to zlecenie nie
    dotarlo
    do centrali, wiec ponownie bank dal mi ten druczek do wypelnienia i zalecil
    zlozenie
    reklamacji za brak realizacji zlecenia z 10.08.

    Jarek

  • 9. Data: 2007-08-25 10:39:44
    Od: Ra <w.stopce>

    a napisał(a):
> [...]
    > to banku. A bank zlecenie (zawieszenia, likwidacji ) przyjal. na druku
    > " Jednorazowe odwolanie polecenia zaplaty " .
    trochę to dziwne ,nie wiem jak to jest w konkretnie w erze ale proces
    może wyglądac mniej więcej tak
    - co miesiąc naliczane są należności i powstaje ci jakiś debet na koncie
    - kwota debetu wysyłana jest do banku i bank odsyła potwierdzenie że się
    nie udało zrealizowac pz
    - w kolejnym miesiącu debet na twoim koncie jest już 2x większy i znowu
    idzie ządanie do banku z większą kwotą. Wiec IMHO to czasowe odwołanie
    nic cie nie da. PZ jest traktowana jako "bezpieczna" forma płatności
    dlatego nawet większe debety moga byc tolerowane i moga minąc miesiące
    zanim dostaniesz jakieś pismo z ostrzeżeniem. Możesz co prawda zrobic
    przelew na twoje konto i pokryc debet wowczas pz nie powiniec wyjśc ale
    to już różnie bywa - niektóre firmy wogóle sobie z tym nie radzą z takim
    przypadkiem

  • 10. Data: 2007-08-25 12:25:06
    Od: "a" <r...@o...eu>

> [...]
    > przelew na twoje konto i pokryc debet wowczas pz nie powiniec wyjśc ale
    > to już różnie bywa - niektóre firmy wogóle sobie z tym nie radzą z takim

    Widze ze nie lapiesz. :) Nie mam debetu. Wszystkie wczesniejsze PZ zostaly
    zrealizowane. Po prostu od 10.08 chcialem ( zwiesic ?, zlikwidowac ? bo
    konsultantki roznie twierdza ) PZ na rzecz Ery.
    W Erze nie mam zaleglosci, na koncie nie mam debetu.
    Sprawa jest b. prosta.

    Fakt ze mam duza fakture za lipiec do zaplacenia dla Ery i uzgodnilem z nimi
    splate
    na raty. Wczoraj sie okazalo ze ta platnosc caly czas buja sie w systemie i
    domaga
    sie kasy z mojego konta.

    Konsultantki na info. nic nie wiedza na temat PZ, obiecaly oddzwonic w
    poniedzialek.

    Nie czuje sie winny tego ze mam tak banalne problemy :)