  • 1. Data: 2003-07-14 14:52:39
    Temat: Wplata-karta-na-Moneybookers-HOWTO
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Wpłata kartą na Moneybookers Howto
    m...@c...pl
    v0.1, 2003 July 14

    UWAGA: To HOWTO zostało napisane z nadzieją że będzie użyteczne.
    Wszelkie informacje w nim zawarte wykorzystujesz jedynie na własne
    ryzyko. Nie ponoszę odpowiedzialności za jakiekolwiek straty
    finansowe, morlane, psychicze, fizyczne, prawne lub jakiekolwiek inne
    bezpośrednio lub pośrednio spowodowane przeczytaniem tego HOWTO lub/i
    postępowaniem zgodnie lub niezgodnie z informacjami w nim zawartymi.

    Potrzebować będziesz:

    A1. kawałka papieru wielkości co namniej 105 x 148 mm
    A2. długopisu
    A3. swojej karty płatniczej umożliwiającej transakcję MOTOIO, na
    przykład Visa Electron Inteligo
    A4. dostępu do Internetu
    A5. swojego paszportu
    A6. dostępu do skanera
    A7. wyciąg z konta bankowego do którego wydana jest karta A3 (może być
    wydruk z wyciągu elektronicznego z Internetu)

    Wykonaj następujące czynności:

    B1. Przy użyciu dostępu do Internetu A4 zaloguj się na swoje konto na
    https://www.moneybookers.com/app/login.pl
    Wybierz Account
    Wybierz profile
    W sekcji "List of credit cards" naciśnij Manage
    Wybierz Add
    Wypełnij formularz i wybierz Add
    Wybierz OK
    Wybierz Logout

    B2. Długopisem A2 napisz na kwałku papieru A1 tekst:

    I, the undersigned ...(tu swoje imię i nazwisko)... hereby declare
    that I agree to use my credit card:
    ...(tu rodzaj, numer i datę ważności swojej karty płatniczej z A3)...
    to send money through moneybookers.com in accordance with their Term
    and Conditions.

    Date: ...(tu aktualna data)...
    Place: ...(tu miasto i kraj w którym jesteś)...

    ...(tu swój podpis taki jak na karcie)...

    B3. Podpisz wyciąg A7 swoim podpisem przy użyciu długopisu A2

    B4. Zeskanuj za pomocą skanera A6 sporządzoną w B1 kartkę, oraz obie
    strony karty płatniczej A3, stronę z danymi osobowymi i zdjęciem
    ze swojego paszportu A5 i podpisany w B3 wyciąg

    B5. Korzystając z dostępu do Internetu A4 wyślij pliki powstałe w
    wyniku skanowania B4 pod adres s...@m...com

    B6. Admini wszelkich serwerów, routerów i innych urządzeń znajdująych
    się między Twoim komputerem a komputerem obsługującym skrzynkę
    s...@m...com mogą poznać dane Twoejej karty płatniczej
    jak rówież Twój podpis, wyciąg operacji na Twoim koncie i inne dane

    B7. W celu zabezpieczenia się przed niekorzystnymi dla Ciebie skutkami
    B5 możesz posłużyć się kartą do dodatkowego rachunku na koncie
    Inteligo na który będziesz przelewał tylko tyle ile potrzebujesz
    wpłacić na Moneybookers. Takie coś kosztuje dodatkowo 0.99 zł
    miesięcznie + 1.59 zł jednorazowo za wydanie karty.

    B8. Następnego dnia roboczego powinieneś mieć możliwość wpłacania na
    swoje konto Moneybookers przy użyciu karty A3.
    Nie zostaniesz o tym w żaden sposób poinformowany, w szczególności
    Moneybookers.com NIE wyśle do Ciebie e-maila informującego o
    prawidłowym dodaniu karty.

    Copyright (c) 2003 Jan Macek.
    Permission is granted to copy, distribute and/or modify the text of
    this HOWTO under the terms of the GNU Free Documentation License,
    Version 1.2 http://www.gnu.org/licenses/fdl.html#SEC1 or any later
    version published by the Free Software Foundation; with no Invariant
    Sections, with no Front-Cover Texts, and with no Back-Cover Texts.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 2. Data: 2003-07-14 17:35:58
    Temat: Re: Wplata-karta-na-Moneybookers-HOWTO
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    Witam grupe,

    Moja historia z nimi wygladala tak:

    .Zeskanowalem jedna strone dowodu i obie strony karty platniczej. Spakowalem
    i zaszyfrowalem w archiwum RARowym. Zabezpieczenie marne, ale zawsze lepiej
    tak, niz przesylac jako zwykly zalacznik. Umowilem sie z nimi, ze haslo do
    pliku bedzie jedna z moich danych, ktorej nie przesylalem po drodze, a ktora
    mogli sobie sprawdzic w panelu admina. Potem marudzili, ze nie moga otworzyc
    RARa. Poszlo w zaszyfrowanym ZIPie. Dalej marudzili, tym razem, ze
    powinienem przeslac jeszcze "bank statement" - chodzilo im o miesieczny
    billing za karte w formie papierowej z moim podpisem. Nie bardzo chcialo mi
    sie zamawiac to w banku, bo raz, ze to kosztuje, a druga sprawa, ze jest
    troche czekania, wiec na glupiego napisalem im, ze mam bank on-line, ktory w
    ogole nie wysyla takich rzeczy i zaproponowalem zrobienie screenshota strony
    www, gdzie mialem historie transakcji na karcie. Zgodzili sie. W efekcie,
    mam zweryfikowana tozsamosc oraz karte na koncie i moge w pelni korzystac z
    dobrodzejstw moneybookers :))

    A wiec krotkie howto mojego autorstwa:

    1) Zeskanuj jedna strone jakiegos dokumentu ze zdjeciem i obie strony karty
    platniczej

    2) Zrob screenshota strony www, gdzie masz historie rachunku / karty.

    3) Spakuj to ZIPem z wlaczonym szyfrowaniem. Jako haslo wez cos, co oni
    znaja, a nie bedzie znal potencjalny intruz

    4) Wyslij to wszystko do nich i czekaj :)

    Wsjo. Pozdrawiam,
    Jarek

  • 3. Data: 2003-07-14 18:59:28
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    errata

    ja im zrobiłem fotkę pierwszego z brzegu pisma z mbanku (na papierze
    firmowym) zaadresowanego do mnie (z czytelnym imieniem nazwiskiem i
    adresem) - bo dodałem tam e-kartę a nie chciało mi się zamawiać specjalnie
    dla nich wyciągu z mbanku - w tle ułożyłem drukowany regulamin mbanku - żeby
    widzieli że to firmowo wygląda i poważnie :-)

    2 dni nic nie mówili a 3-ciego dnia przyszedł mail że jestem zweryfikowanym
    użytkownikiem itd

    jednym słowem luzik i nie ma się co wczuwac :-)