  • 1. Data: 2007-08-03 06:29:07
    Temat: Wpłata na konto zagraniczne - gdzie i jak?
    Od: Piotr <p...@R...com>

    Witam,

    Pewnie kiedyś było ale nie mogę wyguglować.
    Muszę wpłacić około 500 euro na konto prywatnej osoby w Hiszpanii. Czy
    macie pomysł jak to zrobić taniej, niż poniższe opcje:
    - przelew z BZH (online) - ~70zł
    - wpłata w PKO - ~85zł
    - Western Union - 120zł ?

    Notabene - w czasach globalizacji europejskiej ;) to troche
    niedzisiejsze, aby np. Inteligo którego używam, nie miało przelewów
    online zagranice. Zastanawiałem się nad przejściem do Toyoty całkowicie,
    ale tam też nie ma...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-03 08:41:57
    Temat: Re: Wpłata na konto zagraniczne - gdzie i jak?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@R...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Muszę wpłacić około 500 euro na konto prywatnej osoby w Hiszpanii. Czy
    > macie pomysł jak to zrobić taniej, niż poniższe opcje:

    Zajrzyj do ING, Kredyt Banku - tam powinny przelewy najtaniej wyjść.

    marekz

  • 3. Data: 2007-08-03 15:44:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    Piotr pisze:
> [...]
    > niedzisiejsze, aby np. Inteligo którego używam, nie miało przelewów
    > online zagranice. Zastanawiałem się nad przejściem do Toyoty całkowicie,

    CitiDirect - 0 zł

    --
    Pete

  • 4. Data: 2007-08-03 16:30:00
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    MarekZ napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "Piotr" <p...@R...com> napisał w wiadomości

    http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm

    Ale traktuj to jako orientacyjne dane. Mnie np. mówiono, że w KB ok. 40zł.
    W Citi była promocja za darmo. Ale trzeba mieć tam konta.
    I mowa raczej o opcji SHA (koszty dzielone) więc pewnie będzie trzeba
    zapłacić coś "górką".

    Arek

  • 5. Data: 2007-08-09 23:54:50
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Proponuje mbank, bezstresowo i niedrogo (wybieraj koszty SHA)

    ---
    http://bankionline.eu.interia.pl - Nowa Platforma Finansowa On-Line