  • 1. Data: 2003-03-03 07:26:58
    Temat: Wstępne wyniki banków za 2002
    Od: t...@p...onet.pl

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030303/e
    konomia/ekonomia_a_1.html

  • 2. Data: 2003-03-03 17:11:42
    Temat: Re: Wstępne wyniki banków za 2002
    Od: t...@p...onet.pl

    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030303/e
    konomia/ekonomia_a_1.html

    > --
    Trochę te wyniki analizowałem z dwóch punktów widzenia:
    1. Koszty działania
    W celu normalizacji policzyłem stosunek procentowy kosztów działania do sumy
    bilansowej:
    Najmniejsze koszty:
    BRE (1,89), Pekao (2,84), BPHPBK (3,27)
    Największe koszty:
    BIG BG (4,56), BZWBK (4,05), PKOBP (3,71)
    2. Wynik z działalnosci bankowej
    W celu normalizacji policzyłem stosunek procentowy wyniku z działalności
    bankowej do sumy bilansowej:
    Najlepszy wynik z działalności bankowej:
    Pekao (7,13), BIG BG (7,00), BZWBK (6,73)
    Najgorszy wynik z działalności bankowej
    BRE (3,28), BGŻ (4,65), KB (5,49)
    Pozdrowienia Tensor1.

  • 3. Data: 2003-03-03 18:45:11
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > bankowej do sumy bilansowej:
    > Najlepszy wynik z działalności bankowej:
    > Pekao (7,13), BIG BG (7,00), BZWBK (6,73)

    Zapomniałem dodać, że analizowałem tylko pierwszą dziesiątkę.

  • 4. Data: 2003-03-03 19:21:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Zapomniałem dodać, że analizowałem tylko pierwszą dziesiątkę.

    Przydalo by sie takze pametac o cieciu cytatow :-/

    --
    JaKi