  • 1. Data: 2006-12-19 11:12:23
    Temat: Wycena nieruchomości do kredytu
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Może ktoś z was miał ostatnio przyjemność wyceniać dom czy mieszkanie -
    jakie mniej-więcej stawki za m2 przyjmują wyjściowo rzeczoznawcy poza
    Wwą i dużymi miastami? Bliżej 2500 czy 4000?

    T.

  • 2. Data: 2006-12-19 12:51:35
    Temat: Re: Wycena nieruchomości do kredytu
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    WITAM!

    Cena 1 m.kw. zależy od wielu czynników:
    - dzielnicy
    - odległości od centrum miasta
    - odległości od takich instytucji lokalnych jak szkoła, urząd,
    przedszkole, sklepy itd.
    - bezpośredniego sąsiedstwa: kurnik czy elegancka willa?
    - zapisy w miesjcowym planie zagospodarowania przestrzennego i czy
    wogóle jest plan /jeżeli jest: budownictwo 1-rodzinne,
    wielorodzinne.../
    - jaka droga /utwardzona czy nie/
    - obecności miediów /woda, gaz, prąd, kanalizacja, telefon
    stacjonarny/

    itd.

    itp.

    Czy już rozumiesz, że Twoje pytanie jest zbyt ogólnikowe?

    P.S. A tak wogóle, to cena zależy od trzech postawowych czynników:
    1. lokalizacji
    2. lokalizacji i
    3. lokalizacji

    pozdrawiam - MARIO

  • 3. Data: 2006-12-19 13:22:53
    Od: habek <h...@o...pl>

    Tomasz Nowicki napisał(a):
> [...]
    > jakie mniej-więcej stawki za m2 przyjmują wyjściowo rzeczoznawcy poza
    > Wwą i dużymi miastami? Bliżej 2500 czy 4000?

    Mi w mieście ~9tys mieszkańców wyceniono dom poniżej 1tys/m2 :)

  • 4. Data: 2006-12-19 16:19:24
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dlatego pytałem o przybliżoną stawkę

    T.

  • 5. Data: 2006-12-19 16:20:21
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    habek powiada w dniu 2006-12-19 14:22:

    > Mi w mieście ~9tys mieszkańców wyceniono dom poniżej 1tys/m2 :)

    Tyle to kosztuje mieszkanie w starym budownictwie, bez wygód i do
    generalnego remontu - nawet w małej mieścinie :). Chyba lekuchno przegięli?

    T.

  • 6. Data: 2006-12-19 16:26:57
    Od: m...@g...com

    Tomasz Nowicki wrote:

    > Dlatego pytałem o przybliżoną stawkę

    W przybliżeniu 1/10 samochodu :)

    p. m.

  • 7. Data: 2006-12-22 09:30:24
    Od: habek <h...@o...pl>

    Tomasz Nowicki napisał(a):
    > habek powiada w dniu 2006-12-19 14:22:

    > Tyle to kosztuje mieszkanie w starym budownictwie, bez wygód i do
    > generalnego remontu - nawet w małej mieścinie :). Chyba lekuchno przegięli?

    Fakt, że do generalnego remontu, ale za to działka 0,29ha
    Już podpisałem warunkową umowę kupna :)

  • 8. Data: 2006-12-24 11:15:24
    Od: misio <s...@s...com>

    Tomasz Nowicki napisał(a):
> [...]
    > jakie mniej-więcej stawki za m2 przyjmują wyjściowo rzeczoznawcy poza
    > Wwą i dużymi miastami? Bliżej 2500 czy 4000?

    Gdańsk w pobliżu Grunwaldzkiej latem 2800 pln za m2.

  • 9. Data: 2006-12-24 13:16:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-19 17:19, Tomasz Nowicki stwierdził, że:
    > Dlatego pytałem o przybliżoną stawkę

    Przybliżona stawka to 2000-5000zł/m^2.

    --
    Marcin Nowakowski