  • 1. Data: 2008-01-06 20:49:31
    Temat: Wydruki z bakomatów -
    Od: dooh <dooh@[wirtualnapolska].pl>

    Witam.
    Jak długo nalezy przechowywać wydruki z bankomatu i potwierdzenia
    transakcji kartą ? Czy mogą sie one do czegoś przydać gdzy dana operacja
    jest już rozliczona ?

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2008-01-06 21:01:58
    Temat: Re: Wydruki z bakomatów -
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Jan 2008 21:49:31 +0100, dooh <dooh@[wirtualnapolska].pl>
    wklepał(-a):

    >Witam.
    >Jak długo nalezy przechowywać wydruki z bankomatu i potwierdzenia
    >transakcji kartą ? Czy mogą sie one do czegoś przydać gdzy dana operacja
    >jest już rozliczona ?

    Dla normalnych - do momentu pojawienia się operacji na wyciągu.
    Dla ostrożnych - dowolnie długo (bo nie wiadomo, czy kiedyś ponownie nie
    obciążą).
    Dla lekkomyślnych - wywalić do kosza w miejscu transakcji. :)

  • 3. Data: 2008-01-06 21:10:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Sty, 21:01, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > obciążą).
    > Dla lekkomyślnych - wywalić do kosza w miejscu transakcji. :)

    Mam pudlo,do ktorego wrzucam te wszystkie kwitki z bankomatow i
    transakcyjne, gdzy skonczy sie miesiac.
    Jeszcze nigdy nie potrzebowalem do nich wracac ale.....

    Musze za jakis czas spalic te najstarsze - bo do smieci niebardzo to
    wyrzucac

  • 4. Data: 2008-01-06 22:12:06
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

    > Musze za jakis czas spalic te najstarsze - bo do smieci niebardzo to
    > wyrzucac

    bo?

    przecież tam nie na jakichkolwiek danych pozwalających na identyfikację
    czegokolwiek* ani numeru karty

    * o ile nie będziesz wołał "ludzie, ludzie, patrzcie, tu wyrzucam moje
    kwitki z bankomatów, iksiński się nazywam, mieszkam na marszałkowskiej
    12/12"

  • 5. Data: 2008-01-06 22:16:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Sty, 22:12, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

> [...]
    >
    > * o ile nie będziesz wołał "ludzie, ludzie, patrzcie, tu wyrzucam moje
    > kwitki z bankomatów, iksiński się nazywam, mieszkam na marszałkowskiej

    A tak razem z zestawieniami transakcji, gdzie jest wiecej danych, a
    rowniez przechowuje- tak razem spale przy okazji ktoregos ogniska w
    ogrodzie.