  • 1. Data: 2006-12-10 18:52:46
    Temat: Wyjazd Włochy
    Od: "Modoc" <m...@w...pl>

    Witam wyjeźdzam do Włoch. Chciałem się dowiedzieć jakie są opłaty za wypłatę
    z włoskiego bankomatu i czy niema z tym problemów oraz na co uważać.
    Mam konto w PKO BP Student i kartę Visa Electron.
    Proszę o wszelkie info w tym temacie.
    Dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2006-12-10 18:52:50
    Temat: Re: Wyjazd Włochy
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:457c469a$0$17950$f69f905@mamut2.aster.pl, *Modoc* wrote:

    > Mam konto w PKO BP Student i kartę Visa Electron.
    > Proszę o wszelkie info w tym temacie.
    > Dziękuję za pomoc.

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    to_97/section=stud

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-12-10 19:03:16
    Od: "Modoc" <m...@w...pl>

    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    to_97/section=stud

    Dzięki czyli 10 zł lub 3% za każdą wypłatę.

    A jak wygląda w praktyce są problemy z wypłatą.??

  • 4. Data: 2006-12-11 15:49:29
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > A jak wygląda w praktyce są problemy z wypłatą.??

    Jak wyjeżdżasz zagranicę to:
    - weź dwie karty bankowe z dwóch różnych systemu płatności, np.
    VISA i MASTERCARD
    - karty najlepiej niech pochodzą z dwóch róznych banków
    - weź ze sobą gotówkę, na wypadek kłopotów z kartami

    Jedna karta za granicą i brak gotówki = mogą być kłopty /ale nie
    muszą/

    MARIO

  • 5. Data: 2006-12-11 22:10:51
    Od: "Es" <E...@w...pl>

    Użytkownik "Modoc" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uważać.
    > Mam konto w PKO BP Student i kartę Visa Electron.
    Jak przedmówca powiedział. Lekkie ryzyko z jedną kartą.
    Generalnie na północy i w Toscani nie miałem problemów z płatnościami.
    Akceptują od kiosku po hipermarket poprzez autostrady.
    pozdrawiam