  • 1. Data: 2023-11-27 23:14:00
    Temat: Wykończy mnie ten citek
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kupuję coś na allegro jak 1000 razy. Zapisana karta, tylko klik,
    zatwierdzić w aplikacji i już. Nic bardziej mylnego.

    Klikam.

    Telefon piska raz po razie. Patrzę - zawiadomienie o autoryzacji
    aplikacją ORAZ kod sms do wpisania.

    Patrzę na ekran komputera - a tam payu oczekuje potwierdzenia smsem/epinem.

    Wtf?

    Na rybkę zatwierdzam w aplikacji, wszystko idzie jak prawdziwe, kwota,
    sprzedawca jak trzeba. Podaję kod, sukces.

    Oczywiście pozorny, bo strona dalej czeka na epin. Fuck.

    Anuluj. Jeszcze raz.

    Kropka w kropkę to samo. No to dawaj - ustawiłem sobie ten epin i poszło.

    Jedyny pozytyw, to taki, że przynajmniej podwójnej blokady nie założyło.

    A potem spróbowałem zatwierdzanie aplikacją wyłączyć i włączyć, to się
    okazało, że w tej samej sesji nie idzie. I nawet błędu nie było, ale nie
    ustawiało. :)

    MJ
    PS. Na kolejną reklamację bezcennechwile nie odpisały na razie. Punkty z
    tej transakcji w empiku, za którą w końcu zapłaciłem inną kartą,
    naliczyły się poprawnie.