  • 1. Data: 2009-01-12 12:40:49
    Temat: Wykres dolara - analiza pseudotechniczna ;)
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Witam, technicznie chyba zbliża się wybicie górą:

    http://img522.imageshack.us/img522/4840/dolarif9.png

    I pytanko, w co można by ewentualnie zainwestować (oprócz samych dolarów
    (bank), aby obniżyć koszty zakupu i sprzedaży, no i może oprócz
    kontraktów na te waluty notowanych na gpw, no i jeszcze bez forexa :))

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 2. Data: 2009-01-12 13:59:28
    Temat: Re: Wykres dolara - analiza pseudotechniczna ;)
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Daniel Stalica" <d...@s...info> napisał w wiadomości
> [...]
    > (bank), aby obniżyć koszty zakupu i sprzedaży, no i może oprócz kontraktów
    > na te waluty notowanych na gpw, no i jeszcze bez forexa :))

    amerykańskie ETF-y
    najlepiej oparte na czymś, co Twoim zdaniem nie powinno spadać

  • 3. Data: 2009-01-12 14:11:04
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Greg pisze:

    > amerykańskie ETF-y
    > najlepiej oparte na czymś, co Twoim zdaniem nie powinno spadać

    a jest coś notowanego na wgpw?

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 4. Data: 2009-01-12 14:39:23
    Od: "gmyra" <g...@g...pl>

    Daniel Stalica <d...@s...info> napisał(a):

    > a jest coś notowanego na wgpw?

    A może coś z certyfikatów Reifeissena? Te na surowce, z tego co wiem, wyrażają
    wartość instrumentu bazowego w USD, więc przy stałej cenie bazowego, na
    wzroście USDPLN zarobisz.

    Jeśli, oprócz swojej prognozy, wierzysz w odbicie na ropie, to np. RCCRUAOPEN.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikołaj

  • 5. Data: 2009-01-12 15:13:34
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    gmyra pisze:

> [...]
    > wzroście USDPLN zarobisz.
    >
    > Jeśli, oprócz swojej prognozy, wierzysz w odbicie na ropie, to np. RCCRUAOPEN.

    To dosyć ciekawe rozwiązanie... ale wolałbym instrument w którym waluta
    ma większy wpływ, bo tu tak naprawdę ropa steruje kursem...

    Pozdrawiam i dziękuję.

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 6. Data: 2009-01-12 15:49:46
    Od: m...@g...pl

    OMG - jak kupić dolary nie kupujac dolarów ale jednak zeby to byly
    dolary...
    Jak chcesz zarabiać na kursie $$ do kup sobie kontrakt FUSD i nie
    kombinuj
    za duzo :)

    pozdr.

  • 7. Data: 2009-01-12 16:18:54
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    m...@g...pl pisze:
> [...]
    > dolary...
    > Jak chcesz zarabiać na kursie $$ do kup sobie kontrakt FUSD i nie

    I tak pewnie zrobię, ale szukałem jakieś alternatywy, o której nie wiem. :)

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 8. Data: 2009-01-13 11:56:04
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Daniel Stalica pisze:
    > Witam, technicznie chyba zbliża się wybicie górą:
    >
    > http://img522.imageshack.us/img522/4840/dolarif9.png

    No i jest wybicie, zobaczymy co dalej, opór na szczycie czyli na 3,13
    jak zostanie przebite sky is the limit ;)

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 9. Data: 2009-01-15 12:38:16
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Daniel Stalica pisze:

    > No i jest wybicie, zobaczymy co dalej, opór na szczycie czyli na 3,13
    > jak zostanie przebite sky is the limit ;)

    http://img294.imageshack.us/img294/3103/usdib3.png

    Przebita została spadkowa z 2001 roku...

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 10. Data: 2009-01-15 13:15:05
    Od: m...@g...pl

    > Przebita została spadkowa z 2001 roku...

    z równości fal prognozowałbym zanięg na ok 3.26 i potem dłuższa
    korekta