  • 1. Data: 2007-08-06 14:57:06
    Temat: Wymiana inf. między bankami o zatrudnieniu
    Od: "Andrew" <c...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie?

    Chciałbym złożyć wniosek o przyznanie karty kredytowej lub kredytu
    konsumpcyjnego do banku X, który nie żąda ode mnie zaświadczenia o zatrudnieniu
    (taka promocja). W banku Y mam kartę kredytową, z której już nie chcę korzystać
    i historię prowadzenia konta z kilku lat. Pytanie teraz jest takie; czy przy
    przenoszeniu tej karty, (lub historii innych moich kredytów i korzystania z
    konta) do banku Y, BANKI WYMIENIAJą SIE MIEDZY SOBą DANYMI TAKIMI JAK - MIEJSCE
    ZATRUDNIENIA? Czy może jest jakas instytucja na kształt BIK, w której zbierane
    są nasze dane m.in. o zatrudnieniu i zarobkach.

    Bede wdzieczny za odbowiedz.

  • 2. Data: 2007-08-06 19:21:21
    Temat: Re: Wymiana inf. między bankami o zatrudnieniu
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Andrew wrote:
> [...]
    > ZATRUDNIENIA? Czy może jest jakas instytucja na kształt BIK, w której
    > zbierane są nasze dane m.in. o zatrudnieniu i zarobkach.

    W moich danych w BIK które kiedyś zebrał Multibank do karty kredytowej, są
    dane o pracodawcy. Nie ma dochodów.

  • 3. Data: 2007-08-06 20:35:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Andrew pisze:
    > Mam takie pytanie?

    [...]

    > ZATRUDNIENIA? Czy może jest jakas instytucja na kształt BIK, w której zbierane
    > są nasze dane m.in. o zatrudnieniu i zarobkach.

    "Specjalnej" tego rodzaju bazy nie ma. Natomiast do BIKu trafiają dane o
    pracodawcy[1], które podasz starając się o kredyt.

    KJ

    [1] być może niekompletne.