  • 1. Data: 2005-06-17 20:20:39
    Temat: Wymiary franka szwajcarskiego?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam czy ktos moze mi podac dokladne wymiary banknotu 1000 frankow
    szwajcarskich?

    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 2. Data: 2005-06-17 20:36:39
    Temat: Re: Wymiary franka szwajcarskiego?
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Jacek23 wrote:
    > Witam czy ktos moze mi podac dokladne wymiary banknotu 1000 frankow
    > szwajcarskich?

    http://www.snb.ch/d/banknoten/aktuelle_serie/aktuell
    e_serie.html

    (Liczysz, czy zdążysz podpalić nim cygaro?) ;)

    Michał

  • 3. Data: 2005-06-17 20:42:25
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Bog zaplac dobry czlowieku.
    Jak sie bedzie dobrze palil to podpale, a co ognioodporny i wilgocioodporny?

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 4. Data: 2005-06-17 21:02:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info> wrote:

    > http://www.snb.ch/d/banknoten/aktuelle_serie/aktuell
    e_serie.html

    Dodam tylko, że jest na tyle duży (ale też i rzadko spotykany), że nie
    mieści się do większości portfeli :)

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 5. Data: 2005-06-20 10:44:13
    Od: Piotr Kulinski <p...@c...pl>

    > Dodam tylko, że jest na tyle duży (ale też i rzadko spotykany), że nie
    > mieści się do większości portfeli :)

    a co ze stali go wyklepuja ?:)

    P.