  • 1. Data: 2009-02-15 19:47:35
    Temat: Wyniki finansowe banków z Q04
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Pomyślałem sobie, że byłoby wygodnie aby te dane znalazły się w jednym
    miejscu. W końcu co pewien czas na grupie pojawiają się pytania typu "który
    bank można uznać za bezpieczny?".

    Wprawdzie w dzisiejszych czasach wynik finansowe netto można tak
    zmanipulować, że nie oddaje on rzeczywistej kondycji banku, ale jakąś
    informację jednak jeszcze ze sobą niesie. No to pomyślałem sobie, że tu będę
    wrzucał wyniki w miarę jak będą się pojawiały oficjalne komunikaty spółek.

    Na początek Millennium:
    zysk netto 04Q08 +35,6 mln zł (rok wcześniej +122,1mln zł)

    marekz

  • 2. Data: 2009-02-15 20:00:04
    Temat: Re: Wyniki finansowe banków z Q04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

    [...]

    > Na początek Millennium:
    > zysk netto 04Q08 +35,6 mln zł (rok wcześniej +122,1mln zł)

    Heh. Z jednej strony wypadałoby napisać "NTG". Z drugiej od czytania
    pl.biznes.wgpw mnie odrzuca.
    A inicjatywa cenna :)

    KJ

  • 3. Data: 2009-02-15 20:14:29
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 15 Lut, 20:47, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Na początek Millennium:
    > zysk netto 04Q08 +35,6 mln zł (rok wcześniej +122,1mln zł)

    Zysk netto grupy Kredyt Banku w czwartym kwartale 2008 roku spadł do
    64,6 mln zł ze 109,5 mln zł rok wcześniej - poinformował bank w
    komunikacie.

    Bank Handlowy w Warszawie miał 122,49 mln zł skonsolidowanego zysku
    netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2008
    roku wobec 205,80 mln zł zysku rok wcześniej, podał bank w raporcie w
    czwartek.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus