  • 1. Data: 2024-08-23 22:07:37
    Temat: Wypłata z obcego bankomatu - jaki maks?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Onegdaj potrzebowałem wypłacić parę zł z bankomatu.
    Jako, że macierzystego bankomatu nie miałem w pobliżu, próbowałem
    znaleźć obcy taki, który da najwięcej za jednym PIN-em.

    I zaskoczenie - w trzech w których próbowałem - maks jednorazowy to 1tys.

    To jakaś zorganizowana akcja?

    Planet Cash, Santander, PKO BP - po 1 tys.

    Kto daje więcej?

    --
    Pete

  • 2. Data: 2024-08-24 08:13:21
    Temat: Re: Wypłata z obcego bankomatu - jaki maks?
    Od: Picek <p...@i...pl>

    W dniu 23.08.2024 o 22:07, Pete pisze:
> [...]
    >
    > To jakaś zorganizowana akcja?
    >
    > Planet Cash, Santander, PKO BP - po 1 tys.

    1K to max na rynku bankomatowym.

    --
    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2024-08-25 20:56:37
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Fri, 23 Aug 2024, Pete wrote:

> [...]
    >
    > To jakaś zorganizowana akcja?
    >
    > Planet Cash, Santander, PKO BP - po 1 tys.

    Euronet chyba daje mniej - max. 800zł.
    Ale też bym tak nie gloryfikował "macierzystego" bankomatu,
    tu też się można zdziwić - choć to bez sensu, ale jest ryzyko,
    że jednorazowo da mniej niż "pozwala szczelina" (o, co do szczeliny
    to przodują bankomaty citka - ale jest ich tak mało, że mogą
    sobie pozwolić na coś extra ;), jedyny plus jest taki, że zwykle
    (ale sprawdzić, czy nie ksiądz) z "macierzystego" można brać
    dowolną liczbę razy.

  • 4. Data: 2024-08-25 21:14:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 25.08.2024 o 20:56, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:

> [...]
    > sobie pozwolić na coś extra ;), jedyny plus jest taki, że zwykle
    > (ale sprawdzić, czy nie ksiądz) z "macierzystego" można brać

    PKO BP miał komunikat w stylu max 1k (nie dotyczy kart PKO BP)

    --
    Pete

  • 5. Data: 2024-08-26 13:18:19
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 23 sie 2024 o 22:07, Pete pisze:

    > Planet Cash, Santander, PKO BP - po 1 tys.

    Ciesz się -- bywają niższe limity...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 6. Data: 2024-08-27 04:00:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Aug 2024 08:13:21 +0200, Picek wrote:

    > 1K to max na rynku bankomatowym.

    Jakas zorganizowana akcja :-)

    I nie wiadomo, o co chodzi - bezpieczenstwo, prowizja dla bankomatu,
    prowizja od klienta ...

    J.

  • 7. Data: 2024-08-27 14:18:53
    Od: Krzysztof Hałasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > I nie wiadomo, o co chodzi - bezpieczenstwo, prowizja dla bankomatu,
    > prowizja od klienta ...

    To akurat wiadomo chyba?
    --
    Krzysztof Hałasa