  • 1. Data: 2007-06-21 06:44:12
    Temat: Wyplaty za 1 zl z wszystkich bankomatow.
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Analizujac karte visa Clasic z eurobanku, doszedlem do wniosku, ze mozna ja
    wykorzystac w powyzszy sposob.
    Prosze o uwagi.

    W TOiP Eurobanku pisza, ze wyplaty ta karta z wszystkich bankomatow sa
    obciazane 1zl prowizji. Teraz, jesli bysmy nadplacili karte, wplacajac np. 505
    zl, dysponujemy mozliwoscia wyplaty z dowolnych bankomatow 5 razy po 100 zl, za
    kazdym razem placac za to 1 zl i jednoczesnie nie ponoszac zadnych kosztow
    oprocentowania (dalej karta jest nadplacona, nie korzystamy z kredytu)

    Co wy na to? W sumie taniej niz trzymac inteligo, poniewaz mamy za 1 zl
    dostepne wszystkie bankomaty.
    Ktos juz cwiczyl cos takiego?

    pzdr.

  • 2. Data: 2007-06-21 07:13:48
    Temat: Re: Wyplaty za 1 zl z wszystkich bankomatow.
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 06:44:12 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > Analizujac karte visa Clasic z eurobanku, doszedlem do wniosku, ze mozna ja
    > wykorzystac w powyzszy sposob.
    > Prosze o uwagi.

    A po co się tak męczyć i zbędne opłaty ponosić? Jeżeli można nadpłacać i
    bank nie będzie robił problemów, to w Getin bankomaty są za darmo i to
    wszystkie na całym świecie :)

  • 3. Data: 2007-06-21 07:23:55
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > A po co się tak męczyć i zbędne opłaty ponosić? Jeżeli można nadpłacać i
    > bank nie będzie robił problemów, to w Getin bankomaty są za darmo i to
    > wszystkie na całym świecie :)

    Za karte w eurobanku w pierszym roku nic nie place, w drugim place 15 zl

    Ile place za karte przez 2 lata korzystania z darmowych wyplatt Getinbanku?

  • 4. Data: 2007-06-21 07:34:44
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 07:23:55 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > Za karte w eurobanku w pierszym roku nic nie place, w drugim place 15 zl
    >
    > Ile place za karte przez 2 lata korzystania z darmowych wyplatt Getinbanku?

    Karta jest za 0 zl. Jeżeli robisz 100 zł tr. bezgotówkowych to nic nie
    płacisz za obsługę, ale jest obowiązkowe ubezpieczenie 4,5zł na m-c.
    Czyli przy 4 wypłatach w miesiącu, bardziej opłaca się Getin. No i
    masz dodatkowo wypłaty za granicą za darmo i dobry przelicznik. Czyli
    wybierasz to co ci bardziej podchodzi.