  • 1. Data: 2010-04-15 19:22:54
    Temat: XTB Race
    Od: "kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Ktoś z kolegów on-board? Przyznam, że się zaciągnąłem (moje pierwsze
    doświadczenie z rynkiem Forex). Po trzech dniach ćwiczeń mam 90 %. Gdzież mi
    tam do (bodajże)11000% zwycięscy poprzedniej edycji

    kc

  • 2. Data: 2010-04-16 07:18:36
    Temat: Re: XTB Race
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

> [...]
    > mi
    > tam do (bodajże)11000% zwycięscy poprzedniej edycji

    Probuje na W20PLN, ale po tym pompowaniu banki jestem na minusie. Od
    poniedzialku rusza konkurs, moze chociaz wytrwam do konca

    Leszek

  • 3. Data: 2010-04-16 07:40:42
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    > Probuje na W20PLN
    > Leszek

    Nie zauważyłem, że jest coś takiego, a właściwie bardziej mnie to
    interesuje. Lewarowanie jest podobne? Notowany 24h?, chyba nie?

    pozdrawiam kc

  • 4. Data: 2010-04-16 08:31:44
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Nie zauważyłem, że jest coś takiego, a właściwie bardziej mnie to
    > interesuje. Lewarowanie jest podobne? Notowany 24h?, chyba nie?

    Ustaw wyswietlanie wszystkich notowan. Nastepnie menu Plik -> Nowy wykres ->
    na samym dole Mojor Indices. W nim jako pierwsza pozycja. Lewarowanie
    identyczne jak na forex. 1 lot to 10 kontraktow. Notowania od 8:35 do 16:00

    Leszek