  • 1. Data: 2004-03-16 20:15:24
    Temat: ZZZZapetlony nie tylko Lukas
    Od: jason <J...@u...torun.pl>

    Zapetlil mi sie tez VWB!!!!!!
    Czy ktos mial takie objawy?

  • 2. Data: 2004-03-16 20:35:20
    Temat: Re: ZZZZapetlony nie tylko Lukas
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Użytkownik jason napisał:
    > Zapetlil mi sie tez VWB!!!!!!
    > Czy ktos mial takie objawy?

    Zdolniacha z Ciebie ;-) Lepiej zmień przeglądarkę internetową. :-)

    K.

  • 3. Data: 2004-03-16 22:24:22
    Od: jason <J...@u...torun.pl>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > Zdolniacha z Ciebie ;-) Lepiej zmień przeglądarkę internetową. :-)
    >
    > K.

    Probowalem IE i Mozilli, dotad zawsze bylo OK. Masz jakies propozycje?

  • 4. Data: 2004-03-17 00:00:20
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    jason napisał:
    > Probowalem IE i Mozilli, dotad zawsze bylo OK. Masz jakies propozycje?

    Oj, żartowałem sobie. Ale tak na poważnie to wypowiadający się na tej
    grupie wspominają, że często zdarzają się problemy ze stronami
    transakcyjnymi banków, które przeważnie pisane są pod
    wszechwładniepanującą IE. Dostępu do LukasBanku On-Line nie mam, więc
    się nie wypowiem. Być może to jakiś błąd Windowsa. Jednorazowy wybryk
    komputera. Mam nadzieję, że nie będzie Ci się takie "coś" powtarzało.
    Przy okazji możesz jeszcze do IE i Mozilli dorzucić Operę. Jeśli nadal
    się powtarza to zawiadam informatyków Lukasa. Może rzeczywiście błąd
    jest w kodzie strony. Niech to zweryfikują. Swoją drogą to pisałeś o
    Lukasie, a potem o VW. Na Twoim miejscu przeskanowałbym komputer
    programem do usuwania trojanów (np. SpyBot). Może jakiś plug-in Ci się
    zainstalował do przeglądarki / systemu i wywala Ci strony. No i niech
    ktoś napisze czy też mu się przydarzył taki "bug" strony transakcyjnej.

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 5. Data: 2004-03-17 18:57:40
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    jason <J...@u...torun.pl> wrote:
    > Zapetlil mi sie tez VWB!!!!!!
    > Czy ktos mial takie objawy?
    vwb to ta sama platforma praktycznie co lukas :)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Wskoczcie bez lęku, głowa naprzód, do bezpowrotnej teraźniejszości

  • 6. Data: 2004-09-30 15:08:54
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Tomasz Matuszewski wrote:
    > vwb to ta sama platforma praktycznie co lukas :)

    A czy tam czasem nie ma jakichś cookie sesyjnych?

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!