  • 1. Data: 2010-04-30 18:24:55
    Temat: Za mało Charlie delta
    Od: macieks <m...@g...com>

    Mr Olszewski w szczycie swojej formy miał grubo ponad 5 'innych niż
    gpw' postów dziennie.
    Musisz się bardziej postarać.

  • 2. Data: 2010-04-30 18:57:20
    Temat: Re: Za mało Charlie delta
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    macieks pisze:
    > Mr Olszewski w szczycie swojej formy miał grubo ponad 5 'innych niż
    > gpw' postów dziennie.
    > Musisz się bardziej postarać.
    Mr Olszewski napisał też kawał ciekawego softu giełdowego. Umiesz zrobić
    coś porównywalnego?

    Jeśli tak, to daj namiar na stronę z twoją pracą.

    J.

  • 3. Data: 2010-04-30 19:10:33
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Kwi, 20:24, macieks <m...@g...com> wrote:
    > Mr Olszewski w szczycie swojej formy miał grubo ponad 5 'innych niż
    > gpw' postów dziennie.
    > Musisz się bardziej postarać.

    ja pieniądze już mam - rynek był dla mnie łaskawy

    dlatego nie chcę obudzić się ze świadomością że moim krajem rządzi
    swołocz z WSI i GRU

    taką świadomość chcę w was obudzić

  • 4. Data: 2010-04-30 21:51:40
    Od: macieks <m...@g...com>

    @Joachim

    Kiedyś jak będzie Ci się chciało, poszukaj moich wpisów odnośnie Mr
    Olszewskiego. CHWALIŁEM za ten soft, ganiłem za coś innego.

    @Charlie delta

    Jak coś się robi zbyt nachalnie, skutek może być wręcz odwrotny. Treść
    do dyskusji, forma nie do przyjęcia.
    Większość tu obecnych zauważyła bardzo dużą zmianę Twoich wpisów. Może
    to emocje związane z tragedią. W przeszłości potrafiliśmy sobie
    'wykurwić' odnośnie tematów giełdowych, przynajmniej coś się działo.
    Teraz grzejesz linkami jak mało kto (moim zdaniem część linków jest po
    prostu tragiczna).

    Takie życie, że od polityki nie ma 100% odosobnienia.
    PIS to nie moja bajka. Jak mógłbym im (Wam) coś polecić to Tadzia
    Cymańskiego na pierwszą linię. Spokój, myśli i opanowanie. Broni
    swoich argumentów (z którymi nie muszę się zgadzać). Tego chcą ludzi -
    spokoju.
    A nie bulterierów jak Kurski czy Palikot. Chociaż z drugiej strony lud
    potrzebuje igrzysk.

    Nie wierzę politykom.
    Jak śpiewał Tomek Lipiński i TILT:

    To oni oni wytyczyli granice